اونس طلا2319.3
مظنه14,946,000
18 گرم3,450,200
ارزش سکه33,673,338
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,900,000
نیم24,100,000
ربع15,500,000

بیلبوردهای تبلیغاتی کیا سلتوس ۲۰۲۳ در تهران اکران شد + تصاویر

بیلبوردهای تبلیغاتی کیا سلتوس ۲۰۲۳ به عنوان شاسی بلند وارداتی جدید بازار ایران توسط شرکت کوشا خودرو در شهر تهران به نمایش درآمد.

به گزارش سایت طلا، بیلبوردهای تبلیغاتی کیا سلتوس ۲۰۲۳ به عنوان شاسی بلند وارداتی جدید بازار ایران توسط شرکت کوشا خودرو در شهر تهران به نمایش درآمد.

شرکت کوشا خودرو پس از نصب بیلبوردهای تبلیغاتی از خودرو کیا سراتو ۲۰۲۳ وارداتی به تازگی بیلبوردهای تبلیغاتی کیا سلتوس ۲۰۲۳ وارداتی را به شکل گسترده در چند نقطه از شهر تهران به نمایش گذاشت. کیا سلتوس یک شاسی بلند جمع‌وجور اقتصادی محسوب می‌شود که با وجود اقتصادی بودن از مشخصات مناسبی بهره می‌برد.

کیا سلتوس که یک رده پایین‌تر از اسپورتیج بوده نسبت به آن از لحاظ ظاهری ساده‌تر به نظر می‌رسد، البته این خودرو همچنان از عناصر طراحی برند کیا از جمله طراحی معروف پوزه ببر در جلو بهره می‌برد.

طراحان با استفاده از یک جلوپنجره مشابه سایر محصولات این خودروساز، چراغ‌های بزرگ مشابه کیا سورنتو و عناصر کرومی در نمای جلو و سپر توانستند این خودرو را بیش از پیش جذاب‌تر کنند.

طراحان برای نمای عقب کیا سلتوس ۲۰۲۳ نیز طراحی هماهنگ با سایر بخش‌های خودرو در نظر گرفتند. از ویژگی‌های طراحی این بخش می‌توان به چراغ‌های به هم متصل با گرافیک پیچیده، سپر جذاب و خروجی‌های اگزوز کرومی اشاره کرد.

این خودرو به یک موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 121 اسب بخار و گشتاور 151 نیوتن‌متر را تولید کند. پیشرانه تنفس طبیعی این خودرو نسبت به خودروهای دارای توربوشارژر برای مالکان مشکلات نگهداری کمتری را به همراه خواهد داشت. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 6 سرعته AT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود که نسبت به گیربکس CVT شاسی بلندهای چینی در ایران عملکرد بهتری دارد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد