اونس طلا2333.69
مظنه14,896,000
18 گرم3,438,700
ارزش سکه33,560,688
قدیم (بهار)37,700,000
جدید (امامی)41,400,000
نیم23,800,000
ربع14,800,000

۵ موردی که مردان خوب باید آن را ترک کنند

همانطور که بزرگتر می شویم، متوجه می شویم که اولویت‌ها، اهداف و خواسته‌هایمان نیز تغییر می‌کنند. وقتی اولویت‌هایتان تغییر می کند، شما هم باید تغییر کنید.

همانطور که بزرگتر می شویم، متوجه می شویم که چیزهای بیشتری در اطرافمان تغییر می کنند. اولویت‌ها، اهداف و خواسته‌هایمان نیز تغییر می‌کنند. وقتی اولویت‌هایتان تغییر می کند، شما هم باید تغییر کنید. تغییر سخت است، زیرا مستلزم از دست دادن افراد و چیزهایی از زندگی‌مان است که قبلا دوستشان داشتیم.

ما در سایت طلا، پنج چیز که مردان باید آن را رها کنند، برایتان آوردیم.

۱.عادات بد

عادات بد خودتان را بشناسید تا بتوانید آن را تغییر دهید. اگر نمی توانید پول پس انداز کنید، روابط سالم ندارید، رژیم غذایی سالم ندارید، دروغ می گویید، خیانت می کنید، ورزش نمی کنید و ... باید همه آن را بشناسید و تغییر بدهید. وقتی سن شما زیاد می شود و تغییر نمی کنید فقط در زندگی درجا می زنید و پسترفت می کنید.

۲. عدم انعطاف پذیری و سازگاری

زندگی همیشه آفتابی و بدون مشکل نیست. اختلاف نظر و بحث و جدل در همه ی روابط وجود دارد اما مشکل از جایی شروع می شود که این اختلاف نظر سر یک مسئله تکراری باشد. بپذیرید که سن شما بیشتر شده و مسلما باورهای منسوخ شده شما برای فرزندان و عزیزانتان دیگر قابل قبول نیست. با تفکر جدید سازگار شوید.

۵ چیزی که مردان خوب باید آن را ترک کنند

۳. احساس کامل بودن

وقتی در اوایل 20 سالگی خود هستیم، احساس می کنیم کامل و بی عیب و نقص هستیم. ما به کسی نیاز نداریم و مستقل هستیم. اما هرچه بزرگتر می شویم متوجه می شویم که هیچ‌کس کامل نیست. ما اشتباهات زیادی در زندگی کردیم و برای جلوگیری از تکرار اشتباه باید چیزهای زیادی یاد بگیریم.

۴.عدم تلاش و تنبلی

تعهد داشتن و با اراده بودن، لازمه ی زندگی یک مرد بالغ است. اگر می خواهید زندگیتان تغییر کند باید اهداف مشخصی داشته باشید و برای رسیدن به آن تلاش کنید. شما دیگر یک جوان ۲۰ ساله نیستید و همیشه جوان نمی مانید. روابط کوتاه مدت خودتان را کنار بگذارید و به دنبال یک رابطه باثبات باشید . این روابط شما را به هیچ جایی نمی رساند و فقط روح و جسمتان را خسته و فرسوده می کند.

۵. کوته فکری

وقتی جوان هستیم، کمتر به آینده فکر می کنیم و بیشتر در زمان حال زندگی می کنیم. بیشتر به آینده فکر کنید، شما در سن آزمون و خطا نیستید. هر تصمیمی که می خواهید بگیرید قبل از آن با افراد باتجربه در آن زمینه مشورت کنید و بی گدار به آب نزنید.

بهترین بخش تغییر کردن این است که شما واقعاً چیزی را از دست نمی دهید. در واقع، شما به بلوغ هیجانی، خرد و پتانسیل بیشتری برای رسیدن به یک زندگی ایده آل می رسید. شما یک پسر را رها می کنید تا به یک مرد واقعی تبدیل شوید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد