اونس طلا2378.41
مظنه14,566,000
18 گرم3,362,500
ارزش سکه32,817,198
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

مردان رمانتیک تر هستند یا زنان ؟

بسیاری از آثار هنری و فرهنگی مانند فیلم‌ها، نقاشی‌ها، ادبیات و موسیقی ، در مورد احساس عاشق بودن و عاشق شدن است.

بسیاری از آثار هنری و فرهنگی مانند فیلم‌ها، نقاشی‌ها، ادبیات و موسیقی ، در مورد احساس عاشق بودن و عاشق شدن است. اما برخلاف تصور نحوه عاشق شدن و عاشق ماندن زنان با مردان فرق دارد.

یک مطالعه ثابت می‌کند که مردان رمانتیک ‌تر از زنان هستند.
این مطالعه نشان داد که ۴۸ درصد از پسران در مقایسه با ۲۸ درصد از زنان، در نگاه اول عاشق شده اند. اگرچه عشق در نگاه اول لزوما عشق واقعی نیست اما بسیاری از مطالعات نشان داده که اکثر روابط ماندگار با عشق در نگاه اول بوجود آمده است و جالب است بدانید که در این روابط اول مردان عاشق شده اند.



با این حال مردانی هم هستند که اول عاشق می شوند اما رابطه را رها می کنند. عشق در نگاه اول تا حدودی یک مفهوم گمراه کننده است. محققان ثابت کرده‌اند که تصمیم‌گیری عاشقانه در واقع توسط چندین بخش مختلف مغز انجام می‌شود نه فقط یک نگاه ساده.

به عبارت ساده تر، مردان راحت تر از زنان عاشق می شوند و این بخاطر رمانتیک تر بودن آنهاست. اما شرایط، سن، فرهنگ، نژاد و نوع شخصیت افراد بر ماندگاری روابط تاثیرگذار است.

مردان نجیب و متعهد قلب رمانتیک و یک عشق واقعی دارند وعشق در نگاه اول را تبدیل به یک ازدواج ماندگار می کنند. مردانی هم هستند که عشق در نگاه اول ،فقط یک روش برای خیانت کردن است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد