اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اول چه کسی باید بگوید، دوستت دارم؟ زن یا مرد ؟

اگرچه عشق قانون مشخصی ندارد، اما نظرات بسیار زیادی در مورد قوانینی وجود دارد که مردان و زنان باید از آنها پیروی کنند. یکی از موضوعاتی که همیشه مطرح بوده این است که اول چه کسی باید بگوید : دوستت دارم !

اگرچه عشق قانون مشخصی ندارد، اما نظرات بسیار زیادی در مورد قوانینی وجود دارد که مردان و زنان باید از آنها پیروی کنند. یکی از موضوعاتی که همیشه مطرح بوده این است که اول چه کسی باید بگوید : دوستت دارم !

طبق تحقیقات انجام شده در مجله شخصیت و روانشناسی اجتماعی، مردان همیشه زودتر از زنان می گویند : دوستت دارم.

در یکی از شش مطالعه ای که نویسندگان در متن کامل مقاله تجزیه و تحلیل کردند، در حدود ۶۱.۵٪ مواقع، پسرها ابتدا می گویند دوستت دارم. طبق این مطالعه، مردها در اولین قرار ملاقات شادتر از زنان هستند ، زیرا احساس می کنند پذیرفته شده اند.

اگرچه مردم فکر می کنند زنان اولین کسانی هستند که ابراز عشق می کنند اما در واقع این مردان هستند که اول ابراز عشق می کنند و از ابراز آن خوشحال می شوند.

چقدر طول می کشد تا مردان بگویند : دوستت دارم؟

ابراز عشق در مردان شش هفته کامل و در زنان ۱۳۷ روز طول می کشد. یک مطالعه جدید در سال ۲۰۲۲ نشان می دهد که این روند در سراسر جهان یکسان است، و محققان به این نتیجه رسیدند که مردان، در کشورهای مختلف، زودتر از زنان در یک رابطه عاشقانه ابراز علاقه می کنند.

وقتی یک مرد اول می گوید "دوستت دارم" به چه معناست؟

اگر پسری زودتر از ۹۷ روز به دختری بگوید که او را دوست دارد، عشق او واقعی نیست.

همه مردان می دانند که این کلمه نشان دهنده تعهد است و مردانی که عاشق واقعی هستند، بلافاصله از این کلمه استفاده نمی کنند. اگر مردی خیلی زود این جمله را بگوید، مطمئناً انگیزه خوبی ندارد. از طرف دیگرهم اگر یک سال طول بکشد تا یک مرد ابراز عشق کند به همان اندازه بد است. همه ی مردان بعد از ۳ ماه تصمیم می گیرند که آن شخص را دوست دارند یا نه.

اگرچه نمیتوان یک قانون کلی برای عشق در نظر گرفت اما عاقلانه است که اجازه دهیم مردان اول ابراز عشق کنند، زیرا بهترمی توانیم تشخیص دهیم که دوست داشتن او واقعی است یا نه.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد