اونس طلا2414.52
مظنه14,461,000
18 گرم3,338,300
ارزش سکه32,580,633
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)40,450,000
نیم23,600,000
ربع14,900,000

جزئیات تصادف دو اتوبوس در حوالی فرودگاه امام+ عکس

دو دستگاه اتوبوس صبح امروز/شنبه/ در حوالی فرودگاه امام خمینی(ره) با هم برخورد می کنند که این حادثه تا کنون یک فوتی و ۱۱ مصدوم بدحال داشته است.

به گزارش سایت طلا، سرهنگ طوسی رئیس راهور فرودگاه امام خمینی (ره) روز شنبه در گفت و گویی تلویزیونی در این باره گفت: ساعت ۷ صبح امروز یک دستگاه سرویس شهرک صنعتی حسن آباد و یک دستگاه سرویس پرسنل فضای سبز شهر فرودگاهی با هم برخورد کرده که این حادثه یک فوتی و ۱۱ نفر مصدوم بدحال داشتیم.

وی ادامه داد: تصادف جلو به عقب بوده و علت این تصادف به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده سرویس حسن آباد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: صحنه ایمن سازی شده و اورژانس در صحنه حاضر هستند و اولویت برای ما خارج کردن مسافران از دو سرویس بود.

طبق اعلام جمعیت هلال احمر استان تهران، ساعت ۷:۳۵ امروز دو دستگاه اتوبوس در محدوده ترمینال فرودگاه بین المللی امام خمینی تصادف کردند.

۴ تیم عملیاتی از رباط کریم و شهر ری به محل حادثه اعزام شدند و تا این ساعت ۳۷ مصدوم توسط اورژانس و ۳ مصدوم توسط هلال‌احمر به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

یکی از مسئولان امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرری در گفت و گو با ایرنا در این باره توضیح داد: صبح امروز ۲ اتوبوس قدیمی مدل ایران پیما در محور ساوه خروجی فرودگاه امام باهم برخورد می کنند.

وی ادامه داد: این تصادف ۴۹ مصدوم داشته که یک نفر فوت و ۴۸ نفر دیگر توسط اتوبوس آمبولانسی اورژانس و تیم واکنش سریع هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد