اونس طلا2302.52
مظنه14,551,000
18 گرم3,359,100
ارزش سکه32,783,403
قدیم (بهار)37,700,000
جدید (امامی)40,900,000
نیم23,600,000
ربع14,700,000

برای نمره گرفتن آدامس بجویید!

پژوهشی نشان داده اگر در حین مطالعه یک درس عملی آدامس بجوید و بعدا آدامسی با طعم مشابه در حین امتحان همان درس بجوید باعث می شود مطالب و جزئیاتی را که مطالعه کرده‌اید راحت‌تر بخاطر بیاورید!

به گزارش سایت طلا، پژوهشی نشان داده اگر در حین مطالعه یک درس عملی آدامس بجوید و بعدا آدامسی با طعم مشابه در حین امتحان همان درس بجوید باعث می شود مطالب و جزئیاتی را که مطالعه کرده‌اید راحت‌تر بخاطر بیاورید!

علاوه بر ان قبلاً هم مشخص شده بود که آدامس جویدن باعث افزایش تمرکز می شود.

از این به بعد کنار کتابخانه و برای مطالعه هم آدامس بجوید، ضرر نمی کنید.

آدامس از لحاظ تخصصی غذا محسوب نمی‌شود اما نقش مفیدی در نتایج امتحانات دانش‌آموزان دارد. قبل از امتحان آدامس بجوید؛ چراکه محققان دریافته‌اند جویدن آدامس می‌تواند سطح نمره‌ها را بالا ببرد و تا ۳۵ درصد عملکرد حافظه را افزایش دهد.

به گفته محققان دانش‌آموزان اگر پنج دقيقه قبل از آغاز امتحان آدامس بجوند و اين كار را تا ۲۰ دقيقه اول ساعت آزمون ادامه دهند، جويدن آدامس‌ در آنها يک تاثير انگيزشی ايجاد می‌كند كه موجب بهترشدن نتايج امتحانات آنها می‌شود.

اما این کار را تا آخر جلسه ادامه ندهید؛ چون آدامس جویدن هنگام امتحان نتیجه عکس دارد و می‌تواند از دقت و تمرکز بر سوالات کم کند.

افزون بر این خوردن صبحانه خوب در روز امتحان کلید طلایی موفقیت دانش‌آموزان است. صبحانه‌ای خوب است که حاوی غلات سبوس‌دار باشد. این نوع صبحانه عملکرد مغز در سر جلسه امتحان را افزایش می‌دهد.

صبحانه حاوی غلات سبوس‌دار نه تنها منبع خوبی برای انرژی روزانه است و فرد را هوشیار نگه داشته و تمرکز را بالا می‌برد، بلکه منبع غنی از فولات یا همان اسید فولیک هم هست که می‌تواند به سرعت پردازش اطلاعات و به‌ کارگیری حافظه کمک کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد