اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت دلار و یورو در بازارهای مختلف 24 آذر

معاملات توافقی ارز با نوسان محدود شاخص ارزی در کانال ۳۶ هزار تومان شروع شده است.

به گزارش سایت طلا، قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی به قیمت36735 تومان رسید. نرخ خرید دلار در این صرافی نیز 36368هزار تومان تعیین شد.

قیمت یورو نیز برای فروش در صرافی ملی38997 تومان و قیمت خرید یورو در صرافی ملی38607 تومان اعلام گردید.

در معاملات بازار توافقی امروز (پنج شنبه ۲۴ آذرماه ۱۴۰۱) قیمت هر اسکناس دلار آمریکا به رقم ۳۶۳۸۰ تومان رسیده است. این در حالی است که تا لحظه انتشار این گزارش، بیش از ۴ میلیون دلار معامله شده است.

همچنین هر اسکناس یورو توافقی در حال حاضر، ۳۹۷۱۷ تومان قیمت گذاری شده است که نسبت به نرخ پایانی روز قبل، ۱.۱۲ درصد کاهش دارد. حجم معاملات یورو نیز تا این لحظه، بیش از ۲۷ هزار اسکناس یورو بوده است.

قیمت دلار امروز پنجشنبه ۲۴ آذر تا ساعت ۱۲ تا بازار متشکل ارزی به ۳۶ هزار و ۷۶۰ تومان رسید تا خرید آن نسبت به عصر دیروز ۴۳۰ تومان بیشتر تمام شود. عصر دیروز نرخ دلار در آخرین معاملات بازار متشکل ارزی ۳۶ هزار و ۳۳۰ تومان بود.

قیمت یورو نیز امروز در بازار متشکل ارزی به ۴۱ هزار و ۳۰۰ تومان ارتقا پیدا کرد تا شاهد رشد هزار و ۱۳۰ تومانی ارزش این اسکناس نسبت به عصر چهارشنبه باشیم.

نرخ رسمی یورو و پوند افزایشی شد

بانک مرکزی امروز پنجشنبه، نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۴ ارز افزایش و نرخ ۱۵ ارز کاهش یافت، نرخ باقی ارز‌ها ثابت ماند.

بانک مرکزی امروز پنجشنبه (۲۴ آذر)، نرخ هر دلار را ۴۲ هزار ریال، پوند را ۵۲ هزار و ۱۴۳ و یورو را ۴۴ هزار و ۷۵۱ ریال اعلام کرد. بر این اساس نرخ رسمی پوند انگلیس، یورو، یکصد ین ژاپن، لیر ترکیه و افغانی افغانستان افزایش یافت و نرخ دلار کانادا، دلار استرالیا، یوان چین و دینار عراق کاهش یافت.

نرخ رسمی درهم امارات متحده عربی و لیر سوریه هم بدون تغییر باقی ماند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد