اونس طلا2232.37
مظنه14,381,000
18 گرم3,319,800
ارزش سکه32,400,393
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

10 تا از قدرتمندترین گوشی های موبایل جهان در ۲۰۲۲ مشخص شدند

وب‌سایت بنچمارک AnTuTu فهرست قدرتمندترین گوشی های موبایل جهان در نوامبر ۲۰۲۲ را در سه رده پرچمداران، قاتلان پرچمدار و میان‌رده‌ها منتشر کرد.

به گزارش سایت طلا، وب‌سایت بنچمارک AnTuTu فهرست قدرتمندترین گوشی های موبایل جهان در نوامبر ۲۰۲۲ را در سه رده پرچمداران، قاتلان پرچمدار و میان‌رده‌ها منتشر کرد.

وب‌سایت بنچمارک‌گیری انتوتو فهرست قدرتمندترین گوشی های موبایل جهان در نوامبر ۲۰۲۲ را منتشر کرد. البته وقتی گزینه‌های معرفی شده در این فهرست را بررسی می‌کنیم، تفاوت قابل توجهی در آن‌ها نسبت به ماه اکتبر نمی‌بینیم. در واقع با توجه به معرفی نسل جدید تراشه‌های پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام و دایمنسیتی ۸۲۰۰ مدیاتک، احتمالا فهرست ماه آینده سایت AnTuTu دستخوش تغییرات مهمی شود.

قدرتمندترین گوشی های پرچمدار نوامبر ۲۰۲۲

در فهرستی که انتوتو منتشر کرده، متوسط امتیاز بنچمارک گوشی‌هایی که بین یکم تا ۳۰ نوامبر در پلتفرم AnTuTu v9 آزمایش شده‌اند در نظر گرفته شده است.

رتبه نخست این فهرست متعلق به گوشی گیمینگ قدرتمند ایسوس راگ فون ۶ با کسب متوسط ۱،۱۱۷،۹۶۸ امتیاز است. نسخه پرو همین گوشی با ۱،۱۱۰،۱۱۱ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. جایگاه سوم این جدول هم یک نماینده دیگر از شرکت ایسوس به نام زنفون ۹ با متوسط ۱،۰۸۶،۱۹۷ امتیاز است. جای تعجبی نیست که گوشی‌های گیمینگ ایسوس بار دیگر دو رتبه نخست فهرست قدرتمندترین گوشی های نوامبر ۲۰۲۲ را به خودشان اختصاص داده‌اند. و اینکه نسخه دایمنسیتی ادیشن گوشی راگ فون ۶ با چیپست مدیاتک به خاطر اینکه هنوز به طور عمده در آزمایش‌های انتوتو حضور پیدا نکرده، در این فهرست غایب است.

زنفون ۶ در مقایسه با نسل قبلی خودش زنفون ۵ اس تغییرات زیادی نداشته است. البته به خاطر داشته باشید که این یک گوشی گیمینگ است و وزن بالای آن باعث شده برای استفاده روزمره ایده‌آل نباشد. علاوه بر پایین دستگاه، روی سمت چپ فریم این گوشی هم یک پورت USB-C برای شارژ گوشی در حین بازی کردن تعبیه شده که ویژگی ایده‌آلی برای گیمرها است.

این گوشی با ۱۶ گیگ رم و چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ توان بالایی برای گیمینگ دارد و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در زیر آن تعبیه شده که می‌توانید هدفون حرفه‌ای گیمینگ خودتان را برای بازی‌های FPS به گوشی وصل کنید.

زنفون ۹ هم یک گوشی پرچمدار جمع‌جور با نمایشگر ۴.۹ اینچی، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و گواهی ضد آب IP68 است که از چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ کوالکام، ۶/۸/۱۶ گیگ رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگ حافظه داخلی قدرت می‌گیرد.

جایگاه چهارم این لیست را گوشی شیائومی ۱۲ تی پرو با کسب ۱،۰۶۴،۴۸۱ امتیاز تصاحب کرده است. به دنبال آن هم گوشی‌های نوبیا رد مجیک ۷، شیائومی بلک شارک ۵ پرو، موتورولا اج ۳۰ پرو، ویوو ایکس ۸۰، موتورولا اج ایکس ۳۰ و سامسونگ گلکسی زد فولد ۴ 5G در رتبه‌های بعدی قرار دارند. تمام این مدل‌ها به جز گوشی ویوو از چیپست اسنپدراگون قدرت می‌گیرند.

۱۰ گوشی برتر زیر پرچمدار نوامبر ۲۰۲۲

انتوتو فهرست برترین گوشی‌های زیر رده پرچمداران را هم منتشر کرده که جالب توجه است. از بین گوشی‌های زیرپرچمدار بازار هم شیائومی ۱۲ تی با کسب ۸۲۵،۸۹۰ امتیاز در رتبه نخست فهرست قرار دارد. به دنبال آن هم گوشی‌های ریلمی GT Neo 3 و ردمی K50i در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

پوکو X4 GT، ردمی نوت ۱۱ تی پرو، وان پلاس 10R 5G، ریلمی GT Neo 2، ویوو iQOO Neo6، شیائومی ۱۱ ایکس و ریلمی GT Neo3T در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

۱۰ گوشی برتر میان‌رده نوامبر ۲۰۲۲

از بین گوشی‌های اندرویدی میان‌رده برتر بازار iQOO Z5 با کسب ۵۶۰،۶۵۹ امتیاز در رده نخست قرار گرفته است. به دنبال آن آنر ۷۰ و ریلمی GT Master رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کرده‌اند. در دیگر رتبه‌ها هم نام گوشی‌های ویوو T1 Pro 5G، ریلمی Q3s، شیائومی می ۱۱ لایت و می ۱۱ لایت 5G ne، گلکسی A73 5G و گلکسی A52s سامسونگ و در نهایت هواوی نوا ۹ به چشم میخورد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد