اونس طلا2373.13
مظنه16,326,000
18 گرم3,768,800
ارزش سکه36,782,478
قدیم (بهار)41,000,000
جدید (امامی)44,300,000
نیم26,000,000
ربع16,000,000

قیمت KMC J7 کرمان موتور در بازار آزاد اعلام شد

قیمت سدان KMC J7 کرمان موتور یک هفته پس از تحویل به مشتریان در بازار آزاد مشخص شد. در ادامه جزئیات اختلاف قیمت کارخانه و بازار این سدان کرمان موتور را بررسی خواهیم کرد.

به گزارش سایت طلا، قیمت سدان KMC J7 کرمان موتور یک هفته پس از تحویل به مشتریان در بازار آزاد مشخص شد. در ادامه جزئیات اختلاف قیمت کارخانه و بازار این سدان کرمان موتور را بررسی خواهیم کرد.

رکت کرمان موتور طی هفته قبل نخستین سری از سدان KMC J7 را به دست مشتریان آنها رساند و اکنون نیز فعالان بازار قیمت آن را در بازار آزاد تعیین کردند. گفتنی است KMC J7 همان جک J7 بوده که کرمان موتور آن را با تغییر نام به بازار ایران عرضه می‌کند.

قیمت سدان KMC J7 در بازار آزاد

کرمان موتور مدتی قبل سدان KMC J7 را با قیمت 1 میلیارد و 265 میلیون تومان به بازار عرضه کرد و برای مشتریانی که آن را به شکل نقدی خریداری کنند نیز تخفیف 65 میلیون تومانی را در نظر گرفت. از این رو این سدان جدید بازار به شکل نقدی با قیمت 1 میلیارد و 200 میلیون تومان روانه بازار شد.

اکنون پس از تحویل نخستین سری از این خودرو به مشتریان، فعالان بازار و نمایشگاه‌داران در آگهی‌های فروش برای این خودرو در بازار آزاد قیمت ۱ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان و ۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان را در نظر گرفتند که از اختلاف قیمت چشمگیر بین قیمت کارخانه و بازار آزاد آن حکایت دارد.

گفتنی است کی ام سی جی ۷ به یک موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۷۲ اسب بخار و گشتاور ۲۸۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۶ سرعته دو کلاچه اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.

سدان KMC J7 از امکانات متعددی چون سیستم تهویه اتوماتیک با دریچه عقب، نورپردازی داخل کابین، صندوق عقب برقی، صندلی راننده برقی، گرم‌کن صندلی راننده، کروز کنترل، صفحه‌آمپر دیجیتالی، شارژر بی‌سیم، کنسول میانی با سردکن، مانیتور عمودی، آینه‌های تاشو برقی، سقف پانوراما، استارت و ورود بدون کلید، اتوهلد، ترمز پارک برقی، سنسور نور و باران، دوربین 360، سیستم کنترل کشش، سیستم پایش باد تایرها، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، شیفتر دنده پشت فرمان و 6 کیسه هوای ایمنی بهره می‌برد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد