اونس طلا2339.96
مظنه14,836,000
18 گرم3,424,900
ارزش سکه33,425,508
قدیم (بهار)37,300,000
جدید (امامی)41,100,000
نیم23,600,000
ربع14,600,000

۳ مورد عجیب و غریب که باعث می شود مردان عاشق شوند

چیزی که باعث می شود مردها عاشق شوند و عاشق بمانند سؤالی است که همه خانم ها بدنبال جواب آن هستند. ما در سایت طلا ۳ چیز عجیب و غریب که باعث می شود مردان عاشق شوند را برای شما آورده ایم .

چیزی که باعث می شود مردها عاشق شوند و عاشق بمانند سؤالی است که همه خانم ها بدنبال جواب آن هستند. وقتی صحبت از چیزی می شود که مردان را عاشق میکند همه خانم ها کنجکاو می شوند.

ما در سایت طلا ۳ چیز عجیب و غریب که باعث می شود مردان عاشق شوند را برای شما آورده ایم .

شادی و انرژی شما

عبارات (همسر شاد، زندگی شاد) را همه شنیده اند. اگر مردی فکر نکند که میتواند همسرش را خوشحال کند، هرگز ازدواج نمیکند یا با او شریک نمیشود. آنها دوست دارند که شما را خوشحال کنند. خوشحالی شما هدیه بزرگی است که میتوانید به آنها بدهید و آن را ابراز کنید.

به حرف هایش گوش دهید و او را درک کنید

شما هر چقدر هم تحصیل کرده، بامزه، موفق، با تجربه و زیبا باشید، اگر نتوانید به خوبی به حرف های او گوش کنید برای او جذاب نیستید. مهارتهای شنیداری شما باعث می شود که او نه تنها عاشق شما بشود، بلکه تا همیشه عاشق شما بماند.

اگر واقعاً میخواهید مردی را به سمت خودتان بکشانید، به حرف هایش گوش کنید. منظور این است که واقعاً گوش کنید و به او کاملا توجه کنید. تظاهر نکنید که گوش می دهید اما هر لحظه منتظر باشید که حرف هایش تمام شود و جواب او را بدهید و یا اینکه نشان بدهید حوصله تان سر رفته است. صدای او را بشنوید.

همه ما میخواهیم دیده شویم، شنیده شویم و درک شویم ، گوش دادن صمیمیت بین شما را بیشتر می کند.

بهترین راه رسیدن به قلب یک مرد از طریق شکم اوست

غذا نقش مهمی در روابط صمیمانه دارد. البته منظور فست فود و غذاهای آماده نیست و آنها ربطی به ایجاد صمیمیت ندارند. ما در مورد غذاهایی صحبت می کنیم که عاشقانه آماده شده اند. تفاوت زیادی بین آنها وجود دارد. پختن یک غذای خوشمزه یعنی شما برای او ارزش قائل هستید. عجیب است اما واقعیت دارد.

وقتی غذا با عشق آماده می شود و شما برای پختن آن وقت می گذارید برای مردان بسیار ارزشمند است. پختن یک وعده غذایی با هم یک روش عالی و ساده برای گذراندن وقت با یکدیگر است .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد