اونس طلا2300.37
مظنه14,846,000
18 گرم3,427,200
ارزش سکه33,448,038
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

این مردها شما را ترک میکنند

قطعا هیچکس نمی‌خواهد با کسی در ارتباط باشد که از نظر عاطفی آنقدر بی‌ثبات است که قابل پیش بینی نیست.خوشبختانه، نشانه های هشداردهنده کوچکی وجود دارد که باید مراقب آنها باشید.

خیلی از خانم ها با این خیال که عشق واقعی زندگیشان را پیدا کردند وارد رابطه های سمی می شوند. قطعا هیچکس نمی‌خواهد با کسی در ارتباط باشد که از نظر عاطفی آنقدر بی‌ثبات است که قابل پیش بینی نیست.خوشبختانه، نشانه های هشداردهنده کوچکی وجود دارد که باید مراقب آنها باشید.

ما در سایت طلا این نشانه ها را برای شما جمع آوری کردیم تا اجازه ندهید این مردها به زندگیتان وارد شوند.

او بداخلاق است

هرکسی ممکن است گهگاه کمی بدخلق شود، اما اگر او وقتی که شاد است ناگهان افسرده یا غمگین می شود، این نشانه خوبی نیست. این نشانه آن است که او از نظر عاطفی ناپایدار است و حتی ممکن است اختلال خلقی داشته باشد.

جنبه شوخی ندارد

مردی که ثبات اخلاقی دارد می تواند با کمی مسخره کردن کنار بیاید. اما اگر نمی توانید با او در مورد ظاهرش کوچکترین شوخی بکنید زیرا به شدت عصبی می شود، نشانه خوبی نیست. این رفتار نشان میدهد که او بسیار خشن و ناامن است و نمی‌تواند یک شریک خوب باشد.

احساس مالکیت

این نشانه وابستگی و نیاز است که به اندازه کافی بد است و حتی ممکن است او مبتلا به اختلال شخصیت وابسته، اختلال شخصیت مرزی یا تعداد زیادی از مشکلات دیگر باشد. اگر او از شما می خواهد که فقط با او در ارتباط باشید و اگر این کار را نکنید ناراحت می شود، باید او را رها کنید.

خودشیفته

اگر او فقط از خودش تعریف می کند و دیگران را تحقیر می کند و آنها را زیر سؤال می برد، از او فاصله بگیرید.

ابراز احساسات نمی کند

این علامت یکی از نشانه هایی است که اکثر خانم ها آن را نادیده می گیرند، زیرا تشخیص آن بسیار سخت است.

اگر او احساساتی را که دارد (عاشقانه و غیرعاشقانه) ابراز نمی‌کند، لبخند نمی‌زند ، تعجب نمی کند و غیره این نشانه بدی است که می تواند روان پریشی، اجتماعی یا چیز دیگری باشد.

از خودش متنفر است

آیا او از خودش و شخصیتش متنفر است؟ این نشانه خوبی نیست، زیرا افرادی که ثبات عاطفی دارند، نگرش بدی نسبت به خودشان ندارند.

خودش را مقصر نمی بیند

او همه مشکلاتی که دارد را گردن دیگران می اندازد به عبارت مثال: معتاد شدم چون خانواده یا پدر خوبی نداشتم، خواهران و برادرانم مرا اذیت می کردند، همه به من خیانت کردند، شغلی ندارم چون همه از من متنفرند و من را قبول ندارند.

وقتی کسی به شما می گوید که دلیل همه بدبختی هایش اطرافیانش است، آن شخص بیماری روانی دارد.

همه حرف هایش را به شما نمی گوید

اگر خاطرات گذشته او با هم تناقض داشت یا حرف هایش با رفتارش فرق داشت یعنی شما با یک دروغگو یا یک کلاهبردار در ارتباط هستید.

متعصب است

کسی که به عقاید و اعتقاداتش به اندازه ای مطمئن است که حاضر نیست انتقاد را بشنود و یا قدرت تغییر تفکراتش را ندارد، فردی متعصب است که ممکن است با کوچکترین اختلاف نظر و انتقاد عصبانی شود. این افراد، عامل اکثر خشونت های خانگی هستند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد