اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فروش اقساطی 3 محصول مدیران‌ خودرو آغاز شد + شرایط

شرایط فروش اقساطی برای سه مدل MVM X22 ،MVM X33 و MVM X55 اعلام شد.

به گزارش سایت طلا، شرایط فروش اقساطی برای سه مدل MVM X22 ،MVM X33 و MVM X55 اعلام شد.

نمایندگی‌های فروش خودرو مدیران‌خودرو هم اکنون ۳ محصول اصلی این شرکت خودروسازی را با برند MVM به فروش می‌رسانند. این محصولات در کنار محصولات برند فونیکس به مشتریان مدیران خودرو عرضه می‌شود.

به این ترتیب علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید MVM X22، خرید MVM X33 و خرید MVM X55 از شرایط فروش این نمایندگی‌ها استفاده کنند.

در حال حاضر شرایط فروش اقساطی ام وی ام X22 با کمترین پیش‌پرداخت و اقساط بلندمدت در برخی مراکز فروش خودور برقرار است. برای خرید اقساطی MVM X22 می‌توانید از تسهیلات در نظر گرفته شده در این نمایندگی‌های فروش استفاده کنید. پرداخت تسهیلات برای خرید اقساطی ام وی ام X22 تا ۳ سال قابل بازپرداخت است. ام وی ام X۲۲ در حال حاضر در دو مدل دستی و اتوماتیک و با دو موتور به خریداران این خودرو عرضه می‌شود.

برای خرید ام وی ام X33 می‌توان از تسهیلات بلندمدت در نظر گرفته شده برای آن استفاده کرد. در حال حاضر ام وی ام X۳۳ در نمایندگی رسمی مدیران خودرو به شرایط اقساطی بلندمدت ۳ ساله عرضه می‌شود.

یکی از لوکس‌ترین خودروهای برند MVM یعنی X55 نیز دقیقاً با شرایط فروشی مشابه قابل خریداری برای علاقه‌مندان است. این خودرو امکانات بسیار خوبی را در بین رقبا عرضه می‌کند و به همین دلیل در بین شرایط فروش اقساطی MVM، جزو خودرو‌های محبوب است

برای استفاده از شرایط فروش اقساطی MVM X55 می‌توانید به سایت‌ نمایندگی رسمی مدیران خودرو مراجعه کنید. هم‌اکنون شرایط فروش اقساطی این خودرو با وام سه‌ساله نیز فراهم شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد