اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی در شیراز‎‎ + فیلم

مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) صبح امروز در شیراز برگزار شد.

به گزارش سایت طلا،مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر از ساعت ٩ صبح شنبه آغاز شده است و از همان ساعات اولیه جمعیت کثیری از مردمان ولایت مدار و شهید پرور فارس به حرم مطهر شاهچراغ (ع) و میدان شهدا آمدند تا بدرقه شهدای این حادثه شور انگیز و حماسی باشند.

حضور اقشار مختلف مردم از پیر تا جوان و زن و مرد در این بدرقه باشکوه جلوه زیبایی به این مراسم بخشید. همچنین علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت و امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش نیز با حضور در میان تشییع کنندگان با خانواده های شهدا همدردی کردند.

مردم ولایتمدار فارس با سر دادن شعار‌های نظیر مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضد ولایت فقیه نشان دادند با آرمان‌های انقلاب اسلامی خو گرفته و بر عهدی که با رهبری بسته‌اند استوار اند.

بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب امشب همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر شاهچراغ (ع) همراه با سخنرانی و عزاداری برگزار می‌شود.

فشارهای دشمن خللی در اتحاد ملت ایران ایجاد نخواهد کرد

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت روز شنبه در حاشیه آیین تشییع پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شیراز در جمع خبرنگاران، ضمن تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان در حرم مطهر شاهچراغ (ع) گفت: مردم وطن دوست و مسلمان کشور همواره نشان داده‌اند که در مقاطع مختلف تاریخی هم از مسئولان و هم مردم دیگر کشورهای جهان یک گام جلوتر بوده اند.

جهرمی ادامه داد: امروز مردم به رغم گلایه ها و مشکلاتی که دارند اما همانند سایر مقاطع که چنانچه مشکلی پیش می آمد و اتفاقی روی می داد در صحنه حاضر می شدند، پرشورتر از همیشه در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا یک دل و یکصدا هم مخالفت و اعتراض خود را نسبت به شورش و آشوب و اقدامات تروریستی نشان دهند و هم بگویند که ما همه یک ملت واحد هستیم.

او اظهار داشت: این حضورها مشت محکمی بر دهان همه کسانی است که چشم ندارند حل مشکلات و مسائل این سرزمین را ببینند و سعی می کنند با تمام قوا و تمام قد جلو این کشور بایستند و درس و تجریه نمی‌گیرند که هر زمان که تمام قد جلو این سرزمین ایستادند مردم متحدتر، مستحکم تر، با ایمان جدی تر و با سرعت بیشتری مسیر پیشرفت خود را استمرار داده‌اند.

پس از برگزاری آیین تشییع ۱۱ شهید این حمله تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شیراز، این شهدا با رضایت همه خانواده‌ها به مشهد مقدس منتقل می‌شوند تا در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) نیز توسط زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی بدرقه شوند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد