اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر این نشانه ها را دارید یعنی عاشق شدید

وقتی عاشق می شوید، عملکرد مغز شما تغییر می کند.

وقتی عاشق می شوید، عملکرد مغز شما تغییر می کند. اسکنهای مغزی نشان میدهند که بعضی از قسمتهای مغز نسبت به زمانی که عاشق نیستید یا رابطه تان را ترک می کنید، فعالتر می شوند.

ما در سایت طلا، با توجه به نظر کارشناسان نشانه های عاشق شدن را برای شما جمع آوری کرده ایم.

آهنگ عاشقانه می خوانید

عاشق شدن باعث می شود که هورمون شادی مانند دوپامین، آدرنالین و نوراپی نفرین ترشح کنید و همیشه شاد باشید. آهنگ های غمگین گوش نمی دهید. شما آهنگ های شاد را با خودتان زمزمه می کنید و می رقصید و بازی های کودکانه انجام می دهید. عاشق شدن باعث می شود بدن با ترشح هورمون های خاص واکنش های فیزیکی خاصی را فعال کند.

درد را احساس نمی کنید

مطالعات نشان داده که نگاه کردن به عکس کسی که دوستش دارید میتواند درد ​​را تا ۴۰درصد کاهش می دهد.عاشق شدن تغییرات قابلتوجهی در خلق و خوی افراد ایجاد میکند که بر میزان درد تأثیر میگذارد.

بیشتر به شادی او اهمیت می دهید

احساسات او را در اولویت قرارمی دهید، زیرا می دانید که معنی عشق واقعی این است. شما او را درک میکنید و بسیار دلسوز و مهربان می شوید. همسرانی که یکدیگر را دوست دارند، نسبت به زوج هایی که همدیگر را دوست ندارند، مدت طولانی تری با هم می مانند، شادتر و دلسوزتر هستند.

شما جذب خصلت های او می شوید

عادتهایی که معمولاً شما را آزار می داده دیگر آزارتان نمیدهند. در واقع، این عادت ها برایتان دوست داشتنی می شوند. ویژگی های عجیب و غریب او باعث می شود عاشق او شوید و از اینکه خود واقعیتان باشید نترسید.

استرس زیاد

بین عاشق شدن و ترشح هورمون استرس رابطه وجود دارد. هرچه بیشتر عاشق باشید، هورمون استرس یا کورتیزول بیشتری ترشح می کنید. از نظر علمی، وقتی در کنار کسی هستید که دوستش دارید، ضربان قلب شما بیشتر می شود.

احساس سیری

اکسی توسین یا هورمون عشق نه تنها ممکن است یک هورمون شادی است بلکه سرکوب کننده اشتها است و باعث می شود احساس سیری کنید.

شما همیشه در مورد او صحبت می کنید

اگرچه این رفتار برای خانواده و دوستان کمی آزاردهنده است، اما دوست داشتنی است. همه اینها به دلیل هورمون های احساس شادی موجود در مغز شما است که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم.

دوست دارید از او مطلع باشید

شما می خواهید بدانید او کجاست و روزش را چگونه می گذراند. جدا شدن از شریک زندگیتان حتی برای مدت کوتاهی احساس بدی به شما می دهد. وقتی از شریک زندگیتان دور هستید، استرستان افزایش مییابد و موجب اضطراب و افسردگی می شود. وابستگی به شنیدن صدای شریک زندگی افزایش می یابد زیرا موجب کاهش استرس می شود.

احساس دلتنگی

وقتی عاشق کسی میشوید، میخواهید همیشه در کنار او باشید. اگر عاشق بشوید دیگر از تنهایی خودتان لذت نمی برید و دوست دارید در کنار او باشید.

او اولین کسی است که از اتفاقات زندگیتان مطلع می شود

شما به شدت به او اعتماد دارید بهمین خاطر او را در جریان اتفاقات زندگیتان قرار می دهید. شما همه زمان، انرژی و احساسات خودتان را روی این شخص سرمایه گذاری می کنید .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد