اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سومین بانک بزرگ روسیه روابط خود با سوئیس را قطع خواهد کرد

گازپروم بانک روسیه پس از انجام بررسی‌ها تصمیم به قطع روابط خود با سوئیس گرفت.

به گزارش سایت طلا ، «گازپروم بانک» روسیه پس از بررسی استراتژیک گزینه‌های مختلف اعلام کرد که تصمیم به توقف فعالیت در سوئیس گرفته است.

به گزارش رویترز، در حال حاضر باقی بانک‌های روسیه به بهانه حملات روسیه به اوکراین در سوئیس تحریم هستند و گازپروم بانک یکی از آخرین راه‌های برقرار روابط تجاری میان این دو کشور بود.

این بانک مستقر در زوریخ که عمدتاً در تجارت و تأمین مالی صادرات فعالیت می‌کرد، پس از آغاز بازبینی تجارت خود در ماه ژوئیه، تصمیم به توقف فعالیت خود در سوئیس گرفت.

«ایوان دان» رئیس هیئت مدیره گازپروم بانک در بیانیه‌ای گفت: «این تصمیم نتیجه یک تحلیل استراتژیک عمیق است که با مشورت نزدیک با سازمان نظارت بر بازار مالی سوئیس گرفته شده است. روابط تجاری موجود در ماه‌های آینده قطع یا به شرکای بانکی خارجی ارجاع داده می‌شود.»

در حال حاضر کشور‌های مختلف تحریم‌هایی را در زمینه‌های گوناگون به بهانه حملات روسیه به اوکراین علیه مسکو اعمال کرده‌اند، در همین راستا کشور‌های اتحادیه اروپا که انرژی روسیه را تحریم کرده‌اند خودشان دچار چالش برای تامین گرمایش و گاز در زمستان شدند و مقام‌های اروپایی نسبت به زمستان سخت در سال جاری هشدار‌هایی صادر کرده‌اند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد