اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

۱۰روش شگفت آور برای ایجاد یک سبک زندگی شاد و سالم

ما در اینجا۱۰ راه آسان برای تبدیل زندگی خودتان به یک زندگی سالم و شاد را آورده ایم.

اگر برای ساختن یک زندگی شاد که سالم هم باشد به یک دوره آموزشی تازه نیاز دارید، باید شیوه های جدیدی را به برنامه روزانه خودتان اضافه کنید.

ما در اینجا ۱۰ راه آسان برای تبدیل زندگی خودتان به یک زندگی سالم و شاد را آورده ایم.

غذاهای مغذی بخورید

سالم غذا خوردن می تواند بسیار کسل کننده باشد به خصوص اگر مجبور باشید همیشه آشپزی کنید. اما بدن برای انجام کار خود به غذای با کیفیت نیاز دارد. به عنوان مثال، خوردن میوه و سبزیجات رنگارنگ به حفظ سلامت روده و کاهش وزن کمک میکند.

آب بنوشید

بدن شما برای هر عملکردی به آب نیاز دارد. بدون آن، سموم و ضایعات متابولیک مجبور می شوند در بدن شما باقی بمانند. بسیاری از اختلالات جسمی، ذهنی و عاطفی را می توان به کم آبی بدن مرتبط کرد.

برنامه خواب منظم

داشتن یک زندگی شاد و سالم مستلزم دانستن زمان کار ،زمان بازی و زمان استراحت است. اثرات کم خوابی می تواند برای بدن، ذهن، بهره وری و شادی شما، چه در حال حاضر و چه در آینده، ناتوان کننده باشد.

ورزش کنید

بدن شما برای حرکت طراحی شده است. از آن لذت ببرید و از پاداش تمام آندورفین های فوق العاده ای که ورزش آزاد می کند بهره مند شوید.

پیاده روی کنید

کمی موسیقی بگذارید و برقصید ویا میتوانید بعد از خوردن شام به پیاده روی بروید.

به طبیعت بروید

یک فرکانس در مناظر، صداها و انرژی طبیعت وجود دارد که برای ذهن و روح آرامبخش و شفابخش است. در بهار و پاییز گل بکارید. پاهای برهنه خود را در یک نهر روان قرار دهید. از کوهی بالا بروید، روی یک صخره بنشینید، شهر را تماشا کنید.

با افرادی که دوستشان دارید در ارتباط باشید

بارها و بارها ثابت شده است که ارتباط اجتماعی برای سبک زندگی شاد و سالم ضروری است.

کسانی که با دوستان و خانواده ارتباطات خوب و نزدیکی دارند، نسبت به کسانی که منزوی هستند، زندگی طولانیو سالمو شادتری دارند.

به شخص دیگری کمک کنید

هیچ کاری مثل کمک کردن به دیگران نیست و هر چه نیت شما صادقانه تر و فداکارتر باشد، رضایت شما واقعی تر و طولانی تر خواهد بود. تصور کنید چه دنیای شگفت انگیزی بود اگر همه به یکدیگز کمک میکردند.

شکرگزاری را تمرین کنید

قدردانی شاید ساده ترین و خیرخواهانه ترین کلید شاد بودن باشد. نگرش قدردانی تمرکز شما را بر آنچه که اکنون دارید متمرکز میکند. این یک تعهد به جستجوی زیبایی، خوبی و فراوانی است.

لبخند بزن!

لبخند زدن تأثیر مثبتی بر سلامت، خلق و خو و دیدگاه دارد. شما یک عمر با لبخند و خنده با شادی و سرگرمی ارتباط برقرار کرده اید. لبخند شما ممکن است بهترین هدیه به دیگران باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد