اونس طلا2324.91
مظنه15,436,000
18 گرم3,563,400
ارزش سکه34,777,308
قدیم (بهار)39,500,000
جدید (امامی)42,400,000
نیم25,000,000
ربع15,100,000

خودروی ارزان قیمت هوندا، رقیبی خطرناک برای داخلی ها آماده ورود به ایران + قیمت و تصاویر

هوندا فیت فیس لیفت معرفی شد. این خودرو با قیمت ارزان خود گزینه جذابی برای واردات به بازار ایران محسوب می‌شود. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

به گزارش سایت طلا، هوندا فیت فیس لیفت معرفی شد. این خودرو با قیمت ارزان خود گزینه جذابی برای واردات به بازار ایران محسوب می‌شود. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

هوندا از فیس لیفت خودرو فیت در ژاپن پرده برداشت. این خودرو نسبت به قبل تغییرات اندکی را تجربه کرده و اکنون در تریم‌های جدید با مدل‌های بنزینی و هیبریدی قدرتمندتر قابل سفارش خواهد بود. هوندا فیت e:HEV RS به عنوان عضو جدید این خانواده محسوب می‌شود که از ظاهری جذاب‌تر و سیستم تعلیق اسپرت‌تری نسبت به سایر نسخه‌ها بهره می‌برد. این خودرو با قیمت ارزان خود برای ورود به بازار ایران نیز شانس زیادی دارد.

مشخصات هوندا فیت فیس لیفت

هوندا چهارمین نسل هوندا فیت یا جاز را در سال ۲۰۱۹ به همراه مدل‌های عادی و کراس استار روانه بازار کرد. مدل فیس لیفت نیز که به تازگی معرفی شده قرار است در مدل‌های پایه، هوم، لوکس، کراس استار و RS جدید به بازار عرضه شود. هوندا فیت فیس لیفت در مدل پایه و هوم نسبت به قبل تغییرات اندکی را تجربه کرده و بیشتر این تغییرات در نمای جلوی آن اعمال شده است.

در واقع نسخه‌های پایه و هوم اکنون در نمای جلو به ورودی‌های هوای جدید روی سپر و شکل یکپارچه‌تر جلوپنجره مجهز شدند. مدل لوکس این خودرو به رینگ‌های جذاب‌تری مجهز شده و طراحان با استفاده از تریم کرومی روی ورودی‌های هوا، رکاب‌های جانبی و آینه‌ها سعی داشتند این نسخه را لوکس‌تر کنند. مدل کراس استار هم به تریم متفاوت سپر و رکاب‌ها مجهز شده و طراحان نیز الگوی جلوپنجره را تغییر دادند تا به کراس اوورها شباهت پیدا کند.

هوندا فیت فیس لیفت در مدل جدید RS از یک کیت بدنه جذاب‌تری بهره می‌برد و به همین دلیل باید آن را اسپرت‌ترین عضو این خانواده دانست. این کیت بدنه مواردی چون نشان‌های RS، آپرون عقب با خروجی‌های اگزوز کرومی، اسپویلر عقب، رکاب‌های جانبی متفاوت، رینگ‌های پنج پره، ورودی‌های هوای تیزتر و جلوپنجره بزرگ‌تر را شامل می‌شود.

طراحان برای کابین این نسخه نیز از دوخت‌های نارنجی روی فرمان چرمی، پدال‌های ویژه ترمز احیا شونده و حالت‌های رانندگی معمولی، اسپرت و اکو را در نظر گرفتند. همچنین سیستم تعلیق این مدل به شکل ویژه تنظیم شده تا سطح هندلینگ را ارتقا دهد. هوندا فیت فیس لیفت قرار است در ۱۳ رنگ مختلف روانه بازار شود. البته برخی از رنگ‌ها فقط برای یک مدل خاص ارائه خواهد شد؛ مثلا مشتریان، بدنه دو رنگ را فقط برای مدل کراس استار می‌توانند سفارش دهند.

ضمن این که هر مدل از تریم‌های منحصربه‌فرد کابین بهره می‌برد. البته پشت‌آمپرهای دیجیتالی ۷ اینچی و نمایشگر لمسی ۹ اینچی با تغییری مواجه نشده است. این خودرو به شکل استاندارد از سیستم‌های ایمنی متعددی چون کنترل ترمز ناگهانی، دستیار ترافیک، دستیار حرکت دنده عقب و سیستم پایش نقاط کور بهره می‌برد.

قوای محرکه هیبریدی مدل e:HEV ارتقا پیدا کرده و اکنون می‌تواند قدرتی برابر با 121 اسب بخار و گشتاور 253 نیوتن‌متری را به تولید برساند که از افزایش قدرت 13 اسب بخاری نسبت به قبل حکایت دارد. هرچند هوندا جاز در بازار اروپا فقط به شکل هیبریدی به فروش می‌رسد، اما مدل ژاپنی هوندا فیت فقط در مدل بنزینی عرضه خواهد شد.

وندا فیت فیس لیفت در نسخه هیبریدی اکنون به جای موتور ۱.۳ لیتری قبلی به مدل قدرتمندتر ۱.۵ لیتری مجهز شده است و می‌تواند قدرتی برابر با ۱۱۶ اسب بخار و گشتاور ۱۴۲ نیوتن‌متری را به تولید برساند.

هوندا از تولید نسخه درون‌سوز فیت RS نیز خبر داد. البته این خودرو در مدل فیس لیفت فقط با گیربکس اتوماتیک به بازار عرضه خواهد شد. همچنین هر دو نسخه هیبریدی و بنزینی هوندا فیت به شکل دیفرانسیل جلو و چهار چرخ محرک قابل سفارش خواهند بود. ضمن این که مدل چهار چرخ نیز فقط در بازار ژاپن به فروش خواهد رسید.

هوندا فیس فیس لیفت در نسخه پایه و بنزینی دیفرانسیل جلو با قیمت حدود 11 هزار دلار روانه بازار خواهد شد و مشتریان برای نسخه لوکس هیبریدی و چهار چرخ محرک آن باید حدود 18 هزار و 400 دلار هزینه کنند. هوندا فیت RS نیز فقط با قوای محرکه هیبریدی و با دیفرانسیل جلو با قیمت 16 هزار و 200 دلار به فروش خواهد رسید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد