اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هشت درس اصلی زندگی از نگاه دنزل واشنگتن

دنزل واشنگتن یکی از موفق ترین بازیگران هالیوود است که شرایط سخت زیادی را در زندگی اش پشت سر گذاشته است.

هشت درس اصلی زندگی از نگاه دنزل واشنگتن

دنزل واشنگتن از 21 سالگی بازیگری را آغاز کرده است. هر کسی که هر یک از فیلم‌های او را تماشا کرده باشد می‌داند که او بازیگری با استعداد است .

دنزل واشنگتن یکی از موفق ترین بازیگران هالیوود است که شرایط سخت زیادی را در زندگی اش پشت سر گذاشته است از جمله ورشکستگی و مواد مخدر. اما او در این راه موفق شد و درس های ارزشمندی آموخت.

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه بهترین زندگی را داشته باشید، ما در سایت طلا، 9 درس زندگی را از دنزل واشنگتن برای شما آورده ایم.

هوشیار باشید

زندگی کوتاه است. اگر هوشیار نباشید نمی‌توانید از فرصت‌هایی که برایتان پیش می‌آید استفاده کنید و قبل از اینکه متوجه شوید آنها را از دست میدهید. وقتی زندگی فرصت هایی را به شما می دهد بیدار و آگاه باشید .در غیر این صورت همه فرصت هایتان را از دست خواهید داد.

خلاقیت و سازگاری جدایی ناپذیر هستند

در زندگی باید هرازگاهی شکست بخورید تا یاد بگیرید و رشد کنید. شما نمی توانید از شکست بترسید وگرنه هرگز هیچ چیز جدید و هیجان انگیزی را تجربه نخواهید کرد و به یک زندگی پیش پا افتاده و معمولی با کارهای روتین راضی میشوید.

اگر می‌خواهید فرصت‌های متفاوتی را تجربه کنید باید آماده باشید که ریسک‌ کنید.

اگر کارتان را دوست نداشته باشید نمی توانید موفق شوید

کاری را که انجام دهید که دوست دارید حتی اگر شرایط آن سخت باشد. اگر چیزی را دوست دارید پس باید به آن پایبند باشید، مهم نیست که چقدر آن کار سخت است. انجام این کار به شما انگیزه و تلاش مضاعفی می دهد تا در کارتان موفق شوید.

اجازه ندهید رسانه ها زندگی شما را تحت تاثیر قرار بدهند

اهمیتی ندهید که دیگران در مورد شما چه فکری می کنند . اگربه نظر آنها اهمیت ندهید آنها نمی‌توانند به شما آسیب برساند. مهم این است که خودتان و توانایی هایتان را باور داشته باشید. تسلیم حرف مردم نشوید و نگذارید این حرف ها شما را آزار بدهد.

همیشه کسانی هستند که از شما متنفرند

اگر مردم شما را دوست ندارند این مشکل آنهاست، نه شما. به اهداف و رویاهای خود پایبند باشید و به افرادی که شما را دوست ندارند توجه نکنید. آن‌ها تلاش می کنند تا شما را زمین بزنند و تا زمانی که شما قوی بمانید و اجازه ندهید روی شما تأثیر بگذارند، حرف‌هایشان هیچ اثری روی زندگی شما نخواهد گذاشت.

مردم را سریع قضاوت نکنید

وقتی برای اولین بار کسی را ملاقات می‌کنید، بلافاصله او را قضاوت نکنید. ما هرگز نمی دانیم در زندگی دیگران چه می گذرد و تا زمانی که آنها را نشناسیم نمیتوانیم آنها را قضاوت کنیم. هر کس در زندگی اش داستانی دارد که می تواند بسیار دردناک تر و پیچیده تر از آن چیزی باشد که فکر می کنید، بنابراین اگر می خواهید یک انسان واقعی باشید نباید کسی را قضاوت کنید.

انسان خوبی باشید، مخصوصاً برای غریبه ها

با همه کسانی که ملاقات می‌کنید مهربان و مؤدب باشید حتی اگر آنها لیاقت آن را نداشته باشند. این کار باعث می شود مردم شما را به عنوان یک فرد مثبت بشناسند. مردم چیزهای خوب را بیشتر از چیزهای بد به یاد می آورند. خوب بودن باعث میشود اگر به کمک آنها نیاز داشته باشید همیشه به شما کمک کنند.

برای آنچه می خواهید سخت کار کنید

هرگز ارزش کار سخت را دست کم نگیرید. هیچ چیز بهتر از رسیدن به اوج بخاطر پشتکار و فداکاری شما نیست. هیچوقت بدنبال راه میابنر نیاشید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد