اونس طلا2414.52
مظنه14,576,000
18 گرم3,364,800
ارزش سکه32,839,728
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع14,900,000

معرفی بهترین هتل‌های مشهد + عکس

مشهد یکی از شهرهای زیارتی و محبوب کشور عزیزمان، سالانه مردمان بسیاری برای زیارت حرم امام رضا (ع) به این شهر سفر می‌کنند،اگر قصد دارید برای مسافرت و زیارت به شهر مشهد سفر کنید با ما تا انتها همراه باشید در این مقاله قصد داریم بهترین هتل های مشهد را به شما معرفی کنیم.

به گزارش سایت طلا،مشهد یکی از شهرهای زیارتی و محبوب کشور عزیزمان، سالانه مردمان بسیاری برای زیارت حرم امام رضا (ع) به این شهر سفر می‌کنند، در این شهر هتل‌های بسیار زیادی وجود دارد تا زائران امام رضا بتوانند در آن‌ها چند روزی اقامت داشته باشند و از سفر و زیارت خود لذت ببرند، اگر قصد دارید برای مسافرت و زیارت به شهر مشهد سفر کنید با ما تا انتها همراه باشید در این مقاله قصد داریم بهترین هتل های مشهد را به شما معرفی کنیم.

بهترین هتل‌های مشهد:
مشهد دارای هتل و مسافرخانه‌های بسیار زیادی است که برخی از آن‌ها دارای کیفیت پایینی هستند؛ اما در این بخش چند مورد از بهترین آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت بتوانید با اقامت در آن‌ها از سفر خود لذت ببرید.

هتل درویشی:

هتل درویشی اولین مکانی است که در این لیست قرار دارد، امکانات رفاهی این هتل نشان‌دهنده باکیفیت بودن آن است، می‌توان گفت این هتل یکی از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین‌ها در مشهد است که 5 ستاره می‌باشد.

هتل لوکس و شیک درویشی در سال 1390 افتتاح شد و یکی از گران‌قیمت‌ترین استراحتگاه‌های مشهد می‌باشد، این هتل دارای 23 طبقه، 223 اتاق و 618 تخت است.

امکانات این هتل بسیار زیاد است و یکی از ویژگی‌های جذاب آن که باعث شده این مکان به یکی از بهترین‌ها تبدیل شود اتاق‌های ویژه ماه عسل است، جوانانی که به‌تازگی زندگی خود را شروع کرده‌اند در این اتاق‌ها که طراحی و زیبایی بسیار زیادی دارد استراحت می‌کنند.

هتل قصر طلایی:

یکی دیگر از بهترین هتل‌ها برای اقامت در شهر بزرگ زیارتی مشهد هتل قصر طلایی می‌باشد، معماری این مکان به سیار زیبا و باشکوه است که می‌توان گفت یکی از لوکس‌ترین‌ها در ایران محسوب می‌شود.

این هتل دارای امکانات بسیار بروز و باکیفیت است برای مثال سیستم‌های صوتی تصویری که در داخل هتل مورداستفاده قرار می‌گیرد از بهترین‌ها هستند و این هتل مانند اکثر هتل‌ها دارای سالن سمینار، تئاتر و... می‌باشد.

هتل قصر طلایی امکانات تفریحی جذابی نیز دارد که به خاص بودن این هتل در مشهد کمک بسیاری کرده است، داخل این هتل استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی و... برای مراجعه‌کنندگان طراحی شده است.

هتل هما 1:

هتل هما 1 یکی دیگر از هتل‌های بین‌المللی شهر مشهد است که جزء بهترین و بزرگ‌ترین هتل‌های این شهر است، تعداد طبقه این استراحتگاه 6 می‌باشد و 135 اتاق دارد، این هتل زیبا دارای بخش‌های مختلفی می‌باشد.

یکی از خوبی‌های این هتل نزدیک بودن به مترو مشهد است و شما با آن می‌توانید به‌راحتی در شهر تردد کنید، شما با اقامت در این هتل به بازار احمدآباد نیز دسترسی دارید که می‌توانید در مواقع مختلف به آن سر بزنید.

هتل سی نور:

یکی دیگر از بهترین هتل‌های مشهد هتل سی نور می‌باشد، این هتل 5 ستاره در سال 1393 توسط هئیت مدیره رئیس‌جمهور به افتتاح رسید و امروزه یکی از هتل‌‌هایی باکیفیت و خوب این شهر است.

مسافرانی که در این هتل اقامت داشته‌اند از خدمات و امکانات تفریحی این هتل بسیار راضی بودند و آن‌ها این هتل را به‌عنوان یک مهمان‌سرای باکیفیت و مناسب می‌دانستند.

هتل پارسیس:

این هتل یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره شهر بزرگ مشهد است، زائران بسیاری برای اقامت به این هتل می‌روند و از امکانات آن به طور کامل راضی هستند.

هتل پارسیس در جوار حرم امام رضا در سال 1395 افتتاح شد که امکانات بروز و باکیفیتی دارد، به دلیل تازه‌تأسیس بودن از نظر نظافتی نیز بسیار مناسب است برای اقامت، پارسیس دارای امکانات تفریحی نیز می‌باشد که باعث لذت بردن شما از سفر و زیارتتان می‌شود.

هتل الماس:

این هتل 4 ستاره می‌باشد؛ اما امکانات و خدمات آن بسیار مناسب است و یکی از هتل‌های مشهور مشهد است که دارای طرف‌داران بسیاری است و اکثر مسافران آن از کیفیت و خدماتی که ارائه می‌کنند راضی هستند.

می‌توانید اقامت بسیار آرامی را در این هتل داشته باشید، برخی از مردم به دلیل 4 ستاره بودن این هتل آن را برای استراحت و اقامت انتخاب نمی‌کنند که باید بگویم که این هتل فراتر از چیزی که به نمایش می‌گذارد خدمات ارائه می‌کند.

هتل پردیسان مشهد:

یکی دیگر از بهترین هتل‌های مشهد پردیسان می‌باشد، این اقامتگاه امکانات بسیار جذاب و دوست‌داشتنی دارد، فضای سبز کوچکی در هتل قرار دارد که باعث ازبین‌رفتن آلودگی هوا و صوتی شده است، اقامت در این هتل مجلل سفر را برای شما لذت‌بخش می‌کند.

هتل رضویه مشهد:

هتل رضویه مشهد دارای سه ستاره می‌باشد اما یکی دیگر از بهترین هتل‌ها است که در این شهر زیارتی بزرگ قرار دارد، امکانات و خدمات باکیفیت آن باعث این برتری شده است، یکی از قدیمی‌ترین باسابقه‌ترین هتل‌ها محسوب می‌شود و طرف‌داران بسیاری را به خود جذب کرده‌اند و افرادی که در آن اقامت داشته‌اند از ارائه خدمات هتل رضویه بسیار راضی بودند.

هتل جواد مشهد:

هتل جواد مشهد در خیابان امام رضا قرار دارد، خدمات این هتل مناسب و باکیفیت می‌باشد؛ اما هتل جواد دارای چهار ستاره است؛ این هتل دارای پذیرایی بسیار قوی است که باعث محبوبیت آن شده است و مهمان‌های ثابت بسیار زیادی دارد، این اقامتگاه یکی از بهترین هتل‌های مشهد است و برای استراحت بسیار مناسب می‌باشد.

هتل نوین پلاس مشهد:

هتل پنج‌ستاره نوین پلاس مشهد یکی از بهترین‌ها در این شهر بزرگ می‌باشد، این مکان تازه افتتاح شده است و خدمات خوب و باکیفیت این هتل در محبوبیت آن نقش بسیار مهمی دارد، افرادی که در هتل کار می‌کنند کاملاً رفتار با مشتری را بلد هستند و با برخورد خوب مردم را راضی نگه می‌دارند، در سال 1400 شروع به فعالیت کرده است و با ارائه پذیرایی و خدمات خوب به یکی از بهترین هتل‌های مشهد تبدیل شده است.

جمع‌بندی:

سالانه افراد بسیار زیادی برای زیارت و مسافرت به شهر باشکوه مشهد سفر می‌کنند و برای استراحت به دنبال یک هتل باکیفیت هستند تا در آن اقامت داشته باشند و چند روزی را که در این شهر مسافر هستند بتوانند از سفر خود لذت ببرند، هتل و مهمان‌سراهای بسیار زیبایی در شهر مشهد وجود دارد؛ اما تمام آن‌ها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند، برای راحتی زائران آقا امام رضا (ع) ما در این مقاله 10 تا از بهترین هتل‌های مشهد را معرفی کردیم و امیدوار هستیم مطالب به شما در انتخاب هتل کمک کرده باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد