اونس طلا2394.45
مظنه16,046,000
18 گرم3,704,200
ارزش سکه36,151,638
قدیم (بهار)40,500,000
جدید (امامی)43,400,000
نیم25,800,000
ربع15,800,000

چند نشانه اینکه یک دختر شما را دوست دارد

هنگامی که یک دختر عاشق شما باشد نمی تواند آن را پنهان کند و شما به راحتی می توانید آن را تشخیص بدهید.

هنگامی که یک دختر عاشق شما باشد نمی تواند آن را پنهان کند و شما به راحتی می توانید آن را تشخیص بدهید. یک دخترمستقیم به شما نمیگوید که شما را دوست دارد بهمین خاطراز طریق زبان بدن و رفتارش به شما نشان میدهد که شما را دوست دارد.

اگر این نشانهها دیدید بدانید که آن دختر شما را دوست دارد.

توجه اضافی

ما دوست داریم به چیزهایی که به نظرمان جذاب هستند نگاه کنیم . یکی از نشانه ها این است که او به شما بیشتر توجه میکند و چیز خاصی در ظاهر شما میبیند که هیچ کس دیگری نمیبیند و سعی می کند با شما ارتباط چشمی برقرار کند.

تعریف و تمجید از شما

یکی از بهترین نشانه ها، تعریف و تمجید است. او در هر فرصتی که به دست میآورد از شما تعریف میکند و سعی میکند توجه شما را جلب کند. او از تعریف کردن از مدل مو، لباس شما و اینکه چقدر بالغ و مرتب هستید، لذت میبرد و این کار را همیشه انجام میدهد.

خودآگاهی آشکار

وقتی کسی را دوست دارید هر کاری که انجام می دهید تا او شما را در بهترین حالت ببیند. او وقتی در کنار شماست همیشه مرتب است . او وقتی با شما صحبت میکند مراقب رفتار و گفتارش است و موهایش را مرتب میکند. اینکه او هر زمان شما را میبیند بصورت خودآگاه لباسش را مرتب میکند یک نشانه است.

او می خواهد بیشتر شما را ببیند

دختری که شما را دوست دارد می خواهد بیشتر شما را ببیند. به این اصل نزدیکی دوستداشتنی میگویند. او قرار ملاقاتش را لغو نمی کند یا چند روز طول نمی کشد تا به پیام شما پاسخ دهد. وقتی یک دختر شما را دوست داشته باشد رفتارش خیلی پیچیده نیست.

او گاهی اوقات بهانه ای برای صحبت کردن با شما پیدا می کند. او همه این کارها را انجام می دهد زیرا دوست دارد بیشتر در مورد شما بداند.

زبان بدن

وقتی دختری از شما خوشش میآید زمانی که با شما صحبت میکند گردنش را کمی کج میکند. نشانه دیگر، نزدیکی او به شما هنگام صحبت کردن با شما است . ما هنگام صحبت با افرادی که دوستشان داریم به آنها نزدیک میشویم .

به عنوان مثال، اگر با دختری صحبت میکنید و او به شما نزدیک میشود و ارتباط چشمی قوی برقرارمیکند یعنی برای او خاص هستید. قبل از هرچیزمطمئن شوید که او این کار را با هر پسری که ملاقات می کند انجام نمی دهد.

تحسین و مجذوب شدن

اگر او وقتی با شما صحبت می کند خیلی می خندد یعنی از بودن در کنارتان خوشحال است. رفتار شما، نحوه صحبت کردن و چهره شما او را جذب میکند. در اصل، او می خندد زیرا مجذوب شما شده است. او به همه چیز در مورد شما توجه می کند، از نحوه صحبت شما تا حالات چهره شما. او شما و رفتارتان را تحسین میکند و به شما احترام میگذارد . وقتی صحبت میکنید در کمال آرامش به شما نگاه میکند و به حرف هایتان گوش میدهد .

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد