اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

معلمی که شغل خودش را ترک کرد تا با مردگان صحبت کند

یک معلم علوم اجتماعی از بولتون، که در سن ۹ سالگی ارواح را می دیده است کار خودش را ترک کرد تا با مردگان صحبت کند.

یک معلم علوم اجتماعی از بولتون، که در سن ۹ سالگی ارواح را می دیده است کار خودش را ترک کرد تا با مردگان صحبت کند.

ریتا هاورث ادعا می کند تقریباً در تمام زندگی خودش ارواح را دیده است بهمین خاطر شغلش را ترک کرد تا با مردگان صحبت کند. او در سن ۹ سالگی اولین روح را در حالی که پدر و مادرش شب به بیرون از خانه رفته بودند و عمه اش مراقبش بوده دیده است.

به طرز وحشتناکی اواخر همان شب پدرو مادرش در نزدیکی خانه تصادف کردند و او ادعا کرد که از قبل میدانسته که آنها تصادف میکنند. او بعد از آن اتفاق همیشه ارواح را میبیند و با آنها صحبت میکند.

او گفته است که من در طول سالها مطالعات زیادی در مورد این موضوع داشته ام . در سالهای اول چیزها را بهطور تصادفی میدیدم. اما حالا یاد گرفتهام که چگونه آن را کنترل کنم.

من در خانه ام یک اتاق روحانی دارم که در آنجا با مردگان صحبت می کنم. اول یک مراسم خاص انجام میدهم و بعد از آن با ارواح ارتباط برقرار میکنم.

در گذشته روح مادربزرگ دوستم را در خواب دیدم که با من در مورد مرگ دوستم صحبت کرد. چند روز پس از آن بهترین دوست مدرسه ام با موتور تصادف کرد و در ۱۷ سالگی درگذشت .

چند هفته بعد وقتی به رختخواب رفتم چراغ های چشمک زن را در اطراف اتاق دیدم وقتی به آن دقت کردم متوجه شدم که روح دوستم است. ما با هم صحبت کردیم و او از من خواست که به دیگران کمک کنم.

ریتا می گوید که توانسته است آینده دیگران را از طریق این مکالمات پیش بینی کند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد