اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

در فصل پاییز به کدام کشور مسافرت کنیم ؟

به‌طورکلی پاییز یکی از بهترین فصل‌ها برای مسافرت است و اگر دوست دارید از سفر خود نهایت لذت را ببرید پاییز را انتخاب نمایید؛

به گزارش سایت طلا ، به‌طورکلی پاییز یکی از بهترین فصل‌ها برای مسافرت است و اگر دوست دارید از سفر خود نهایت لذت را ببرید پاییز را انتخاب نمایید؛ اما برخی از کشورها هستند که در فصل پاییز بیشترین جاذبه‌های گردشگری را دارند و بهتر است که به این کشورها مسافرت کنید، یکی از مؤلفه‌های مهم برای رفتن به سفر خارجی در فصل پاییز چک کردن آب‌وهوا است؛ زیرا در برخی کشورها پاییز فصلی سرد و بارانی است که می‌تواند شرایط مسافرت را برای شما نامساعد کند؛ زیرا باران اجازه نخواهد داد تا شما به گشت و گذار بپردازید.

کشورهایی که در فصل پاییز دیدنی هستند

در فصل پاییز مسافرت بیشتر خانواده‌ها کم می‌شود و به علت اینکه پاییز فصل شروع مدارس و دانشگاه‌ها است بسیاری از مردم دیگر نمی‌توانند به مسافرت بروند به همین دلیل مناطق گردشگری خلوت‌تر می‌شود و در نتیجه هزینه‌های سفر شما نیز کاهش می‌یابد.

البته همه کشورها در فصل پاییز برای مسافرت مناسب نیستند و به همین دلیل اگر قصد دارید در فصل پاییز به مسافرت بروید بهتر است که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا در ادامه به شما کشورهایی را معرفی کنیم که مقصد خوب و مناسبی برای شما در فصل پاییز هستند.

ترکیه

اولین کشوری که در این لیست قرار دارد ترکیه است، این کشور به علت اینکه به ایران نزدیک است می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد، علاوه‌برآن هزینه سفر به ترکیه نسبت به دیگر کشورها کمتر است و بهتر است حتماً یکبار از ترکیه در فصل پاییز دیدن نمایید.

این کشور دارای مراکز خرید و تفریحی بسیار زیادی است که به علت کمبود توریست در فصل پاییز خلوت هستند و تخفیف‌های زیادی نیز در این فصل برای خریداران در نظر گرفته می‌شود، اگر برای خرید به ترکیه می‌روید بهترین زمان برای خرید وسایل از این کشور اواخر پاییز یا اوایل زمستان می‌باشد تا بتوانید از تخفیف‌های استثنایی ترکیه بهره ببرید.

به دلیل اینکه پاییز در بیشتر کشورها سرد است؛ اما شهرهای ساحلی ترکیه هنوز گرمای خود را حفظ کرده‌اند و شما می‌توانید به‌راحتی و بدون هیچ مشکلی از خدمات تفریحی این ساحل‌ها لذت ببرید و محو زیبایی دریای سیاه و مدیترانه ترکیه شوید.

ترکیه تلفیقی از بناهای تاریخی، طبیعت و دریا است که این موضوع سبب شده است تا این کشور برای اکثر بازدیدکنندگان جذاب باشد، زیرا ترکیه تمام مکان‌هایی که یک توریست برای خوش‌گذرانی به آن نیاز دارد را یک جا فراهم کرده است.

مالزی

این کشور نیز می‌تواند گزینه مناسبی برای سفر در پاییز باشد و هرساله افراد زیادی در فصل پاییز به این کشور سفر می‌کنند که این مسئله دلیلی جز آب‌وهوای عالی و مطلوب مالزی ندارد، این کشور در یک منطقه جغرافیایی عالی قرار دارد که در فصل پاییز می‌تواند پذیرای شما مسافران عزیز باشد.

مالزی در نزدیکی خط استوا واقع شده است و همان‌طور که می‌دانید کشورهای نزدیک خط استوا اکثرا هوای گرم و مطلوبی دارند، البته باید اشاره کرد که مالزی کشور بارانی نیز هست و هرساله باران زیادی در این کشور می‌بارد که این امر سبب شده است تا جنگل‌های وسیع و بزرگی در این کشور به وجود بیاید که می‌تواند برای علاقه‌مندان به طبیعت عالی و منحصربه‌فرد باشد.

همچنین این کشور از جزیره‌های زیبا و جذابی نیز برخوردار است که شما می‌توانید در صورت تمایل به یکی از آن‌ها سفرکرده و چندین روز را در آنجا بمانید و از آب‌وهوا و غذاهای لذیذ جزیره‌های مالزی لذت ببرید.

هند

این کشور نیز مانند مالزی در نزدیکی خط استوا قرار دارد و به همین دلیل بهترین زمان برای بازدید از کشور هند پاییز می‌باشد، هند می‌تواند یک کشور خیلی مناسب برای سفرهای پاییزی شما باشد تا بتوانید با عجایب مختلف دنیا آشنا شده و از اسرار آن‌ها سر دربیاورید.

همان‌طور که می‌دانید هند به سرزمین رنگ‌ها معروف است و این کشور در فصل پاییز چشم‌انداز زیبا و دل‌انگیزی دارد که می‌تواند شما را حیرت‌زده کند؛ این کشور دارای بناهای تاریخی بسیار زیادی است که از مهم‌ترین آن می‌توان به تاج‌محل اشاره کرد که حتماً باید از آن دیدن کنید.

مالدیو

مالدیو یکی از کشورهای قاره آسیا است که اندازه بسیار بزرگی ندارد و می‌توان کشور مالدیو را یک جزیره تلقی کرد، اما به علت آب‌وهوای این کشور در فصل پاییز می‌توان مالدیو را به‌عنوان بهترین گزینه برای آغاز سفر خود انتخاب کرد، جزیره‌ای زیبا با یک دریای پاک و زلال در کنار آب‌وهوای مطبوع آن می‌تواند یک پاییز پویایی برای شما بسازد.

جزیره مالدیو پوشش گیاهی زیادی دارد، همان‌طور که می‌دانید در فصل پاییز برگ درختان رنگ عوض می‌کنند که این امر موجب ایجاد فستیوال رنگ‌ها در مالدیو می‌شود، اگر به تغییر رنگ برگ‌ها علاقه دارید می‌توان گفت که این اتفاق به بهترین شکل ممکن در جزیره مالدیو رخ می‌دهد.

وجود ورزش‌ها و تفریح‌های آبی در سواحل مالدیو موجب شده است تا سالانه افراد زیادی به این کشور مسافرت کنند، یکی از این تفریح‌ها غواصی است که شما می‌توانید با لباس‌های غواصی در سواحل مرجانی مالدیو به جست‌وجو بپردازید و از سفر خود لذت ببرید.

اسپانیا

ماه اکتبر در اسپانیا بهترین موقعی است که می‌توانید به این کشور سفر کنید تا از آب‌وهوای دلچسب آن لذت ببرید؛ هرچه که از ماه اکتبر می‌گذرد هوا در اسپانیا سردتر خواهد شد، البته لازم به ذکر است که آغاز سرما از شمال این کشور آغاز می‌شود و تا به جنوب برسد کمی طول می‌کشد و جای نگرانی نیست.

کشور اسپانیا بیشتر به جزایر قناری معروف است و اکثر افرادی که می‌خواهند به اسپانیا سفر کنند فقط برای دیدن جزایر قناری به این کشور می‌روند، زیرا این جزیره آب‌وهوای بسیار عالی دارد، همچنین ساحل‌های جزایر قناری بسیار زیبا هستند و آب دریا نیز در این منطقه بسیار صاف و زلال است.

بیشتر گردشگران معتقد هستند اگر می‌خواهید که تابستان طولانی‌تری را تجربه کنید بهتر است که در فصل پاییز به جزایر قناری اسپانیا سفر کنید.

ایتالیا

جنوب ایتالیا نیز می‌تواند گزینه مناسبی برای سفر در فصل پاییز باشد، جنوب ایتالیا نیز مانند اسپانیا در ماه اکتبر هنوز هم گرم است و می‌تواند گزینه مناسبی برای تفریح باشد، شهرهای جنوب ایتالیا دارای ساحل‌های مختلفی هستند که می‌توانید از آن‌ها به جهت شناکردن استفاده کنید، حتی در برخی مناطق این ساحل می‌توانید آفتاب بگیرید و خودتان را برنزه کنید.

البته هرچه از ماه اکتبر می‌گذرد هوا سردتر می‌شود و دیگر امکان شناکردن در این سواحل وجود نخواهد داشت؛ اما هوا همچنان نیز مطلوب و گرم است و می‌توانید از مکان‌های دیدنی دیگر کشور ایتالیا بازدید نمایید.

جمع‌بندی

در نهایت با شش عدد از بهترین کشورها برای سفر در پاییز آشنا شدیم، درصورتی‌که می‌خواهید یک سفر پاییزی به‌یادماندنی داشته باشید مکان‌های معرفی شده در بالا می‌تواند گزینه‌های مناسبی برای شما باشند، بیشتر مردم قصد دارند که به کشورهایی بروند که ساحل‌ها و دریاهای تمیزی داشته باشند که مالدیو می‌تواند گزینه مناسبی برای آن‌ها باشد.

اگر هم می‌خواهید که در کنار سفر خود خرید هم انجام بدهید کشور ترکیه در پاییز می‌تواند مقصد مناسبی برای شما باشد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد