اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

یک حیوان انتخاب کنید تا پیام ضمیر ناخودآگاهتان را دریافت کنید

قبل از اینکه یکی را انتخاب کنید، یک لحظه وقت بگذارید و ذهنتان را پاک کنید و سپس از ضمیر ناخودآگاه خود بخواهید که یک حیوان را انتخاب کند.

در تصویر زیر چند حیوان می بینید. قبل از اینکه یکی را انتخاب کنید، یک لحظه وقت بگذارید و ذهنتان را پاک کنید و سپس از ضمیر ناخودآگاه خود بخواهید که یک حیوان را انتخاب کند سپس به تصویر نگاه کنید و به چشم ذهنتان اجازه دهید یکی از حیوانات موجود در تصویر را انتخاب کند. کدام حیوان شما را جذب می کند؟

ببر

ضمیرناخودآگاهتان میگوید در حال حاضر باید قوی باشید. شما در نقطه ای هستید که زندگیتان غیرقابل پیش بینی است .در حالی که مسیرقلب و ذهن شما یکی نیست، اما شما خواسته های قلب و ذهنتان را میدانید و دوست دارید به آنها برسید.

قلبتان یک چیز میخواهد و ذهنتان یک چیز دیگر و آنها مدام خواسته های یکدیگر را نقض میکنند و این باعث میشود که شما گیج و سردرگم بشوید و ندانید که واقعا چه چیزی میخواهید و چه کاری باید انجام دهید. تنها کاری که باید بکنید این است که قوی باشید و اجازه دهید زمان خودش همه چیز را مشخص کند و مسیر درست را روبرویتان قرار دهد.

زرافه

ضمیرناخودآگاهتان میگوید که در درونتان جنگ است. دلیل اینکه با خودتان میجنگید فقط این است که خودتان را قبول ندارید . شما باید روی پذیرش خود واقعیتان همانگونه که هستید کار کنید تا بتوانید خودتان را بپذیرید. تا زمانی که خود واقعیتان را دوست نداشته باشید نمیتوانید مسیر درست را انتخاب کنید.

شما در دنیایی پر از چیزهای شگفت انگیز زندگی می کنید و نباید دست روی دست بگذارید و اجازه دهید زمانتان بیهوده تلف شود. همانطور که صلاح می دانید زندگی کنید.

عقاب

ضمیرناخودآگاهتان در حال مبارزه است. شما در ذهنتان مشکلاتی دارید که با آن دست و پنجه نرم میکنید. خیلی از مشکلاتی که میگویید با آن کنار آمده اید در ضمیرناخودآگاهتان با آن مبارزه میکنید و هنوز آنها را نپذیرفتید. به خودتان زمان بدهید و نگران نباشید زیرا شما در این مبارزه پیروز میشوید . این مشکلات برای هرکسی اتفاق میافتد مهم این است که چه واکنشی به آن نشان میدهید. یا شکست میخورید یا قدرتمند میشوید.

شیر

ضمیرناخودآگاهتان میگوید که دوست دارد شما به خودتان افتخار کنید. ضمیرناخودآگاهتان میخواهد موفقیت شما را در زندگی ببیند و شما را به خواسته قلبی تان برساند. هرچقدر که پیشرفت می کنید همه چیز پیچیده و پیچیده تر میشود، اما دیدن عملکرد خوب شما واقعا ضمیرناخودآگاهتان را خوشحال میکند . شما در ضمیرناخودآگاهتان فردی قوی هستید بهمین خاطر وقتی به مشکل میخورید نباید جا بزنید و مسیر رسیدن به اهدافتان را فراموش کنید.

فیل

شما باید امنیت را در درون خودتان پیدا کنید. شما به کسی نیاز ندارید که در این دنیا به شما احساس امنیت و رضایت بدهد. در حال حاضر با مشکلات زیادی روبرو هستید اما باید واقعا روی خودتان کار کنید . اگر نتوانید احساسات درونتان را کنترل کنید هرچقدر هم تلاش کنید به چیزی که میخواهید نمیرسید.

گاو نر

ضمیرناخودآگاهتان میگوید که شما واقعاً خودتان را حفظ کرده اید و سرسخت هستید. اگر فقط به این خاطر که تجربه های تلخی در گذشته داشته اید ضمیرناخودآگاهتان را سرکوب میکنید و برای تصمیمات اشتباهتان خودتان را مقصر میدانید، اشتباه میکنید.

شما در حال حاضر رابطه خوبی با درونتان ندارید. مهم نیست که چه احساسی دارید فقط یادتان باشد که همه با درون خودشان در ارتباط هستند و خودشان مشخص میکنند که با خودشان بجنگند یا صلح کنند.

شما به یکدیگر گره خورده اید . فقط روی یافتن اهدافتان در این دنیا کار کنید و منتظر بمانید تا همه چیز طبق برنامه ریزی جهان پیش برود.

خرس

ضمیرناخودآگاهتان به خودش بسیار مطمئن است. اگر اهداف بزرگی داشته باشید و برای رسیدن به آن تلاش کنید حتما به آن میرسید. شما با درونتان ارتباط خوبی دارید و به خوبی میدانید که چه چیزی میخواهید و چه چیزی نمیخواهید. حتی اگر در زندگیتان به بن بست بخورید آنقدر قدرت دارید که به راهتان ادامه دهید.

بز

ضمیرناخودآگاهتان میگوید چالش هایی را که با آن روبرو بوده اید را ببینید. شما و ذهنتان مسیر سختی را طی کرده اید و برای تغییر زندگیتان در راه های بزرگی قدم برداشته اید.

ممکن است احساس کنید که طرد شده اید اما درضمیرناخودآگاهتان خودتان را قبول دارید و میدانید که سرسخت هستید . شاید نیاز به استراحت داشته باشید تا انرژی بگیرید. ذهنتان خسته شده است او را درک کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد