اونس طلا2337.34
مظنه14,956,000
18 گرم3,452,600
ارزش سکه33,695,868
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع14,800,000

اشتباهاتی که مردان مسن نباید انجام دهند

این یک اصل اساسی در روانشناسی است که همه ما چیزهایی را میخواهیم که نداریم؛ ما در سایت طلا ،برخی از اشتباهاتی که مردان مسن برای جوان‌تر به نظر رسیدن انجام می‌دهند، آورده ایم

این یک اصل اساسی در روانشناسی است که همه ما چیزهایی را میخواهیم که نداریم . وقتی جوان هستید، تلاش میکنید تا مسنتر و بالغتر به نظر برسید. اگر یک پسر جوان ریش نداشته باشد، سعی می کند از یک محصول رشد ریش برای تحریک رشد آن استفاده کند. اگر لاغر است، به باشگاه میرود و سعی میکند بزرگتر و بالغتر به نظر برسد.

اما وقتی ۵۰ ساله هستید، میخواهید جوان تر به نظر برسید.

ما در سایت طلا ،برخی از اشتباهاتی که مردان مسن برای جوانتر به نظر رسیدن انجام میدهند، آورده ایم.

مقاومت در برابر تغییر

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که افراد مسن انجام میدهند این است که استایل و سبک لباس پوشیدن خودشان را هرگز عوض نمیکنند. اگر به عکسهای ۱۵ سال پیش خودتان نگاه کنید و ببینید که استایلتان با حالا تفاوت ندارد یعنی برای جوان ماندن تلاش نمیکنید.

برخی از مردان همان استایل ۱۵ سال پیش را مثلا سبک لباس، کلاه، ساعت مچی، زنجیر گردن، کفش، طرح ریش و غیره را ادامه می دهند و در برابر تغییر آن مقاومت می کنند.

اما نکته اینجاست: بدون انعطاف و سازگاری، رشد غیرممکن است. در همان سبک قدیمی گیر نکنید. یک مدل موی جدید یا یک سبک جدید را امتحان کنید شاید آن را دوست داشته باشید.

سبک هایی که سن شما را بیشتر می کند

وقتی جوان هستید فرم بدن عالی دارید بهمین خاطر می توانید لباسهای گشاد یا تنگ بپوشید. اما با افزایش سن فرم بدن شما تغییر می کند بهمین خاطر باید لباس های خود را بر اساس فرم بدنتان انتخاب کنید. با افزایش سن افراد راحتی لباس را بر مد ترجیح می دهند.

همانطور که نباید لباس های خیلی تنگ بپوشید نباید لباس های گشاد بپوشید زیرا لباس های نامناسب شما را پیرتر نشان می دهد. مطمئن شوید لباسهایتان متناسب است.

پیروی از مد

به همان اندازه که مثل قدیم لباس پوشیدن خوب نیست پیروی از مد روز هم برای شما خوب نیست . به عنوان مثال، اگر چند خواننده موسیقی پاپ یا مدل های مشهور شلوار جین چسبان بپوشند شما نباید از آنها تقلید کنید.

شما باید خوب و شیک لباس بپوشید نه اینکه روی مد لباس بپوشید .

از لباس هایی که هیچوقت قدیمی نمیشوند استفاده کنید

پوشیدن کت و شلوار همیشه مد است اما کت و شلوارهای ۲۰ سال پیش از مد افتاده است. کت و شلوارهای امروزی بسیار ضریف تر هستند و دکمه های کمتری دارند . در گذشته شلوارهای گشاد برای مردان جذاب بود اما اگر امروز آنها را بپوشید سن شما را بیشتر میکند.

هرچه لباس ساده باشد بهتر است

استفاده از جواهرات زیاد ادکلن یا دستبندها در هر سنی کار درستی نیست، سادگی همیشه بهتر است.

انداختن سه انگشتر درهر دست، سه گردنبند با ساعت طلایی برای یک بازیگر و خواننده خوب است اما این کار فقط باعث میشود مسن تر به نظر برسید. زیبایی در سادگی است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد