اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بهترین هتل‌های ایروان برای گردشگری

شهر ایروان پایتخت کشور ارمنستان است که در بالای قسمت شمال غربی ایران قرارداد و به علت نزدیکی به ایران و جاهای دیدنی زیاد آن هرسال ایرانی‌ها برای تفریح به این کشور سفر می‌کنند.

به گزارش سایت طلا ،شهر ایروان پایتخت کشور ارمنستان است که در بالای قسمت شمال غربی ایران قرارداد و به علت نزدیکی به ایران و جاهای دیدنی زیاد آن هرسال ایرانی‌ها برای تفریح به این کشور سفر می‌کنند. آیا تابه‌حال شما نیز به ایروان سفرکرده‌اید؟ یکی از نکاتی که در سفر کردن اهمیت بالایی دارد پیداکردن مکانی برای ماندن است، به همین دلیل شما باید بهترین هتل‌های ایروان را بشناسید تا اگر قصد سفر کردن به این شهر را داشتید بتوانید یک اتاق در بهترین هتل‌های ایروان کرایه کنید و در هنگام سفر خود در آنجا اقامت کنید.

لیست بهترین هتل‌های ایروان

در ادامه ما لیستی آماده کردیم تا بهترین هتل‌های ایروان را به شما معرفی کنیم، اما اینکه شما کدام یک را انتخاب کنید کاملاً به خود شما بستگی دارد؛ زیرا قیمت اجاره اتاق در هر هتل متفاوت است و شما باید بر اساس بودجه خود اتاق اجاره نمایید، با ما همراه باشید تا با بهترین هتل‌های ایروان آشنا شویم.

هتل گرند

می‌توان گفت هتل گرند بهترین هتل شهر ایروان به‌حساب می‌آید، این هتل پنج‌ستاره است و امکانات باحال و جذابی دارد، مدیران گرند از طراحی کلاسیک برای اتاق‌های خود استفاده کرده‌اند که حس و حال فیلم‌های قدیمی را به شما خواهد داد که می‌تواند برای شما جذاب باشد.

از امکانات این هتل می‌توان به تلویزیون چای و قهوه‌ساز اشاره کرد تخت اتاق‌خواب‌ها نرم و راحت است و شما می‌توانید با آرامش کامل در اتاق‌ها استفاده کنید، همچنین خدمات هتل به بهترین شکل ارائه خواهد شد و هروقت نیازمند چیزی بودید تنها کافی است با مسئولان ساختان تماس بگیرید.

از دیگر امکانات این هتل می‌توان به یک کافه 24 ساعته اشاره کرد که در دل یک گلخانه قرار گرفته است و شما می‌توانید هرزمان که در حال نوشیدن قهوه صبحگاهی خود هستید عطر و بوی گل و گیاهان را نیز حس کنید و روز خود را به بهترین شکل ممکن آغاز کنید، خوبی کافه گرند این است که هروقت به نوشیدنی احتیاج داشتید آماده است و کافی است در صندلی‌های کافه بنشینید و سفارش خود را ثبت نمایید؛ لازم به ذکر است که هر شب در کافه گرند موسیقی زنده نیز اجرا می‌شود.

همچنین این هتل دارای رستوران‌های مختلفی است، از رستوران‌های خوب این مجموعه می‌توان به رستوران‌های ایتالیایی آن اشاره کرد که شما می‌توانید انواع پیتزا و پاستا را به سبک ایتالیایی‌ها مصرف نمایید، همچنین شما می‌توانید در رستوران‌های این هتل انواع غذاهای بومی ارمنستان و مدیترانه را نیز تجربه نمایید.

این هتل دارای سالن‌های سنا و جکوزی و همچنین یک استخر سرپوشیده است که می‌توانید در صورت نیاز در آن شنا کرده و خستگی خود را به در کنید.

این هتل از موقعیت جغرافیایی خوبی نیز برخوردار است و با نزدیک‌ترین فرودگاه بین‌المللی ایروان فقط 10 کیلومتر فاصله دارد، علاوه‌برآن شما به وای‌فای مجانی نیز دسترسی پیدا خواهید کرد.

هتل ماریوت

میدان جمهوری ارمنستان محل قرارگیری یکی دیگر از هتل‌های 5 ستاره شهر ایروان است که به آن هتل ماریوت می‌گویند که از امکانات زیادی نیز برخوردار است، طراحی داخلی ماریوت نیز مانند گرند کلاسیک است و اتاق‌های بسیار زیبایی دارد، یکی از امکانات جالب هتل ماریوت این است که در اتاق‌های آن مینی بار نیز وجود دارد که در صورت لزوم می‌توانید از آن استفاده کنید.

آشپزهای رستوران هتل ماریوت بین‌المللی هستند و شما می‌توانید مشهورترین غذاهای کشورهای مختلف را در این رستوران بخورید و تجربه کنید، همچنین هتل ماریوت درون خود دارای یک باشگاه ورزشی پر امکانات است که شما می‌توانید از تجهیزات آن برای ورزش‌کردن استفاده کنید تا در طول سفر سرحال‌تر باشید.

یکی از ویزگی های جالب و جذاب هتل ماریوت ویو عالی اتاق‌های آن است که بسیار زیبا هستند و شما می‌توانید پشت پنجره بنشینید و در هنگام نوشیدن قهوه خود از این منظره لذت ببرید، پنجره‌های این هتل به سمت کوه آرارات باز می‌شود که در هنگام طلوع و غروب خورشید می‌تواند منظره زیبایی را به ارمغان بیاورد.

هتل انی سنترال این

انی سنترال این نیز یکی از بهترین هتل‌های ایروان محسوب می‌شود که امکانات جذابی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد، این هتل دارای 115 اتاق است که موجب شده قیمت آن نیز مقرون‌به‌صرفه‌تر باشد و اگر می‌خواهید یک هتل باکیفیت ارزان را انتخاب کنید انی سنترال این می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

این هتل دارای یک استخر سرپوشیده و سالن سونا و جکوزی می‌باشد که دسترسی عموم به این امکانات آزاد است و شما نیز می‌توانید از این امکانات استفاده کنید، این هتل نیز مانند نمونه‌های قبلی دارای تلویزیون‌های LED می‌باشد، این هتل دارای یک سیستم تهویه هوای پیشرفته است تا مشکلی شما را تهدید نکند.

موقعیت این هتل بسیار عالی است تقریباً می‌توان گفت انی سنترال این در مرکز شهر ایروان واقع شده است و در نزدیکی خود یک ایستگاه مترو سیستم حمل‌ونقل عمومی دارد که کار شما را راحت‌تر خواهد کرد، همچنین بیشتر مکان‌های گردشگری شهر ایروان نیز در نزدیکی این هتل واقع شده‌اند.

هتل گلدن پالاس

جالب است بدانید که این هتل نیز در میدان جمهوری ارمنستان واقع شده است و در واقع شما می‌توانید از پنجره‌های این هتل نیز ویو کوه‌های آرارات را داشته باشید، گلن پالاس یکی از بهترین هتل‌های ایروان است که به علت غذاهای باکیفیت و خوشمزه‌ای که دارد شهرت یافته است و اگر به ایروان رفتید بهتر است حتماً غذاهای این هتل را تجربه نمایید.

طراحی داخلی اتاق‌های این هتل بسیار شیک و دلربا هستند و قطعاً از اقامت در این هتل نهایت لذت را خواهید برد، در اطراف این هتل رستوران‌های معروف شهر ایروان نیز قرار گرفتند که می‌توانید به آن‌ها نیز سری بزنید، علاوه‌برآن مکان‌های تفریحی شهر ایروان نیز به گلدن پالاس نزدیک هستند.

جمع‌بندی

در نهایت با بهترین هتل‌های ایروان آشنا شدیم تا درصورتی‌که Fه این شهر سفر کردید به توانید به‌راحتی در یک هتل باکیفیت و لاکچری اتاق اجاره کنید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید؛ ازآنجایی‌که این هتل‌ها موقعیت جغرافیای خوبی نیز دارند و به مکان‌های مهم شهر نزدیک هستند می‌توانند انتخاب‌های خیلی خوب و مناسبی برای خود و خانواده شما باشد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد