اونس طلا2379.94
مظنه16,296,000
18 گرم3,761,900
ارزش سکه36,714,888
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

این بازی‌ ها باعث انفجار گوشی می‌شوند + اسامی

انجام بازی‌های ویدئویی با گرافیک بالا احتمال انفجار گوشی را به شدت افزایش می‌دهند.

به گزارش سایت طلا، انجام بازی‌های ویدئویی با گرافیک بالا احتمال انفجار گوشی را به شدت افزایش می‌دهند.

انفجار گوشی‌های هوشمند ارتباط تنگاتنگی با انجام بازی‌های ویدیویی سنگین دارد. این بازی ها مقدار زیادی از انرژی باتری را مصرف می‌کند و به پردازنده تلفن فشار می‌آورد که ممکن است برای این میزان استقامت در نظر گرفته نشده باشد، علاوه براین، گرمای زیادی که هنگام فشار دادن روی اجزای داخلی گوشی ایجاد می‌شود، می‌تواند گوشی را منفجر کند.

به گفته برخی از کارشناسان، بیشتر حوادث انفجار گوشی‌های هوشمند که در میان نوجوانان رخ می‌دهد، به دلیل بازی‌های ویدئویی بوده است.

تعدادی بازی ویدیویی وجود دارد که می‌تواند گوشی شما را از بین ببرد و بعد از مدت‌ها انجام چنین بازی‌هایی باعث انفجار گوشی شما شود:

بازی PUBG

بازی‌های ویدیویی می‌توانند تا حد زیادی پردازنده را تحت تأثیر قرار دهند، که موجب داغ کردن تلفن شما می‌شوند؛ به گونه‌ای که حتی قدرتمندترین پردازنده‌ها در حین انجام چند کار و انجام بازی‌هایی با گرافیک سنگین مانند PUBG با مشکلات حرارتی مواجه می‌شوند.

انجام بازی PUBG تنها به مدت ۴۵ دقیقه باعث داغ شدن زیاد گوشی و اتمام سریع شارژ گوشی و در نتیجه داغ شدن و انفجار آن می‌شود.

بازی Call of Duty

این بازی، یک بازی ویدیویی آنلاین با گرافیک بالاست که انرژی زیادی از گوشی مصرف می‌کند و باعث داغ شدن گوشی می‌شود؛ در این صورت باید بازی خود را ذخیره کنید و از آن خارج شده و اجازه دهید گوشی خنک شود.

تمامی بازی‌های با گرافیک بالا

هر بازی آنلاین با گرافیک بالا می‌تواند باتری گوشی را تضعیف کرده یا به آن آسیب برساند که قطعا باعث داغ شدن بیش از حد گوشی می‌شود. همچنین انجام بازی در حین شارژ شدن گوشی خطرناک است، زیرا در طولانی مدت به باتری گوشی آسیب می‌رساند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد