اونس طلا2414.52
مظنه14,526,000
18 گرم3,353,300
ارزش سکه32,727,078
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)40,500,000
نیم23,600,000
ربع14,900,000

چگونه دیگر به یارمان وابسته نباشیم

وقتی زندگی شما حول محور شخص دیگری می چرخد، به راحتی هویت خودتان را از دست می دهید. اگر احساس می‌کنید به عشقتان وابسته شدید، ما در سایت طلا، به شما میگوییم برای رهایی از این وابستگی چه گام هایی بردارید

وقتی زندگی شما حول محور شخص دیگری می چرخد به راحتی هویت خودتان را از دست می دهید. اگر احساس می‌کنید به عشقتان وابسته شدید ما در سایت طلا به شما میگوییم برای رهایی از این وابستگی چه گام هایی بردارید.

1. یک فهرست اخلاقی صادقانه تهیه کنید.

از خودتان بپرسید که از رابطه خودتان چه چیزی به دست می آورید. وقتی این سوال را از خودتان بپرسید، با واقعیت روبرو میشوید. آیا در کنار او میتوانید پیشترفت کنید؟ آیا ابراز احساسات میکند و احساسات شما را درک میکند؟ از شما حمایت میکند؟

در خیلی از روابط وابستگی به سو استفاده‌ تبدیل میشود. باید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید امنیت خودتان را به خاطر عشق به خطر بیندازید یا نه. هنگامی که با حقیقت روبرو می شوید متوجه میشوید که ترک رابطه تصمیم درستی است.


2. درون خودتان را حفاری کنید

وابستگی دلایل مختلفی دارد که به درون و آسیب های گذشته شما مربوط میشود. اگر دلیل آن را پیدا نکنید این ویژگی بد را در همه روابط نشان میدهید. در وهله اول دلیل آن را پیدا کنید. چرا احساس می کنید که باید هویت خودتان را در زندگی دیگران گم کنید؟ چرا در روابط فعلی یا قبلی دوست دارید ضعیف باشید؟

با خودتان تکرار کنید: من لایق شریکی هستم که لیاقت من را داشته باشد.

3. تنهایی را در آغوش بگیرید.

چند روز اول پس از جدایی ممکن است احساس کنید گم شده اید و یا نا امید بشوید.

تلاش کنید که سرگرمی هایی را برای خودتان انتخاب کنید که به زندگی شما معنا می بخشد. پیاده روی کنید در فعالیت های داوطلبانه شرکت کنید ثبت نام در کلاس های مورد علاقه کوهنوردی طبیعت گردی

چند هفته اول پس از پایان رابطه سر خودتان را گرم کنید. یاد بگیرید که چگونه از تنهایی لذت ببرید. در تنهایی قوی ترمیشوید. در تنهایی میتوانید به همه چیزفکر کنید به اینکه چه کسی هستید چه چیزی می خواهید و چه چیزی را نمی خواهید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد