اونس طلا2302.79
مظنه15,466,000
18 گرم3,570,300
ارزش سکه34,844,898
قدیم (بهار)39,700,000
جدید (امامی)42,450,000
نیم25,100,000
ربع15,250,000

رونمایی ایرپاد پرو 2 توسط اپل

غول تکنولوژی دنیا در 16 شهریور 1401، در مراسم Far Out از ایرپاد جدید خود رونمایی کرد این کمپانی با معرفی ایرپاد پرو 2 قدرت و پیشرفت خود را دوباره به جهان ثابت کرد

به گزارش سایت طلا،غول تکنولوژی دنیا در 16 شهریور 1401، در مراسم Far Out از ایرپاد جدید خود رونمایی کرد این کمپانی با معرفی ایرپاد پرو 2 قدرت و پیشرفت خود را دوباره به جهان ثابت کرد، این محصول نسبت به سایر ایرپاد‌های شرکت اپل تقویت بسیار بالایی داشته است و به طور کامل بهبودیافته است.

ایرپاد پرو 2 اپل:

در 7 سپتامبر 2022 اپل با رونمایی از ایرپاد پرو 2 طرف‌داران خود را به طور کامل شگفت‌زده کرد، این محصول جذاب پیشرفت‌های بسیار زیادی داشته است و پیشرفته‌ترین ایرپاد پرو به‌حساب می‌آید و این کمپانی دقیقاً نسل دم این سری از ایرپادها کل جهان را شیفته خود کرد.

از نظر ظاهری باید بگویم این ایرپاد با سری قبل خود تفاوت چندانی نداشت و طراحی متفاوتی در این نسل دیده نشد؛ اما تفاوت‌های بسیاری در سخت‌افزاری و نرم‌افزاری او ایجاد شده است.

این محصول جدید از تراشه جدیدی برخوردار شده است تا بتواند عملکرد بسیار عالی را داشته باشد، تراشه قدرتمند H2 در نسل دوم ایرپاد پرو به‌کاررفته است که بسیار جذاب است و از این به بعد شاهد عملکرد صوتی عالی این محصول خواهیم بود.

تراشه جدید H2 در یک قاب سبک و بسیار کم‌حجم ساخته شده است که تجربه آکوستیک استثنایی را ارائه می‌دهد و تا دوبرابر بیشتر از نسل قبلی AirPods Pro نویز را کاهش می‌دهد.

از دیگر بهبودهای که در این محصول به وجود آمده است که می‌توان به آن اشاره کرد ارتقا قابلیت حذف نویز فعال روی این ایرپاد می‌باشد این قابلیت در این سری نسبت به نسل قبل دوبرابر بهبودیافته است.

برای این محصول، اپل یک نوک گوش کامل باکیفیت در نظر گرفته است که به طور کامل داخل گوش را پر می‌کند که کوچک‌تر است این کار باعث می‌شود مردم بیشتری از این ایرپاد جدید استفاده کنند.

یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب این محصول جدید این است که شما هم‌زمان می‌توانید موسیقی و صدای اطرافتان را بشنوید، اپل با ارائه این قابلیت یک مشکل مهم را برطرف کرده است، شما با تنظیم کردن آن می‌توان در مواقع نیاز در یک‌زمان هم به موزیک خود گوش دهید و با فردی وارد صحبت شوید.

قابلیت جذابی که کاربران از خانواده ایرپادها دوست دارند با نسل بعدی ایرپاد پرو حتی بهتر می‌شود، جفت‌سازی فوری با همه دستگاه‌های اپل راه‌اندازی را آسان می‌کند، درحالی‌که بخش جدید ایرپاد در تنظیمات iOS به کاربران اجازه می‌دهد به‌راحتی به ویژگی‌های ایرپاد خود دسترسی داشته باشند و آن‌ها را کنترل کنند.

اکنون، کاربران می‌توانند پخش صوت را کنترل کنند و صدا را بدون استفاده از دستگاه دیگری افزایش دهند؛ با کنترل لمسی در ایرپاد پرو،با کشیدن انگشت به سمت بالا یا پایین روی پایه تنظیم سریع صدا را امکان‌پذیر می‌کند. برای تغییر موسیقی، پاسخ به تماس‌های تلفنی و موارد دیگر، پایه را فشار دهید یا برای درخواست‌ها به‌صورت هندزفری،Hey Siri را بگویید؛ عمر باتری بهتری را ارائه می‌دهد ایرپاد پرو 2.

ایرپاد پرو 2 ، 1.5 ساعت زمان گوش‌دادن اضافی را نسبت به نسل اول ارائه می‌دهد، در مجموع تا شش ساعت با حذف نویز فعال پاسخ‌گو شما است، با استفاده از کیس برای چهار شارژ اضافی، کاربران می‌توانند تا 30 ساعت از کل زمان گوش‌دادن با نویز فعال لذت ببرند.

قابلیت دیگری که در این ایرپاد وجود دارد و می‌توان گفت بسیار کاربردی است شارژر آن می‌باشد، به‌راحتی می‌توانید ایرپاد را با شارژر اپل‌واچ، علاوه بر شارژر MagSafe، با کابل لایتنینگ شارژ کنید.

این محصول را طرف‌داران و مشتریان اپل از 9 سپتامبر به‌صورت آنلاین در اپل‌استور به عرضه در می‌آید و جمعه 23 سپتامبر در فروشگاه‌ها عرضه خواهد شد.

جمع‌بندی:

اپل با رونمایی از ایرپاد پرو 2 پیشرفت خود را به جهان نشان داد، این محصول جدید نسبت به نسل قبل خود پیشرفت بسیار زیادی داشته است، در این مقاله مختصر توضیحاتی در باره ایرپاد پرو2 را با شما به اشتراک گذاشتیم تا با آن به طور کامل آشنا شوید امیدواریم مطالب این موضوع برای شما مفید بوده باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد