اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دو محصول ایران خودرو بی سرو صدا 200 میلیون گران شد!

بررسی قیمت دو عضو خانواده هایما یعنی هایما S7 و هایما S5 نشان می دهد ایران خودرویی ها بی سر و صدا قیمت این دو محصول مونتاژی خود را افزایش داده اند.

به گزارش سایت طلا، بررسی قیمت دو عضو خانواده هایما یعنی هایما S7 و هایما S5 نشان می دهد ایران خودرویی ها بی سر و صدا قیمت این دو محصول مونتاژی خود را افزایش داده اند. این دو محصول در آخرین فروش ایران خودرو که از امروز آغاز شد به ترتیب با قیمت 843 میلیون تومان و 794 میلیون تومان حاضر هستند. با توجه به قیمت جدید هایما S7 (843 میلیون تومان) شاهد رشد 162 میلیون تومانی قیمت این خودرو هستیم. همچنین قیمت جدید هایما S5 (794 میلیون تومان) نیز از رشد 199 میلیون تومانی قیمت این خودرو حکایت دارد. به این ترتیب قیمت هایما S7 حدود 23 درصد رشد کرده و قیمت هایما S5 حدود 33 درصد افزایش یافته است.

پیش تر آخرین قیمتی که برای هایما S7 از سوی ایران خودرو اعلام شد، 681 میلیون تومان بود. هایما S5 نیز با قیمت 595 میلیون تومانی در سبد محصولاتی ایران خودرو حاضر بود.

بعد از انتشار اخباری در ارتباط با افزایش قیمت دو عضو خانواده هایما مهدی خطیبی مدیرعامل ایران خودرو در مصاحبه ای این افزایش قیمت را تکذیب کرد اما با توجه به قیمت های که در جدیدترین فروش ایران خودرو برای هایما S7 و هایما S5 اعلام شده جای تردیدی باقی نمی ماند که تکذیب افزایش قیمت، درست نبوده و آبی های جاده مخصوص قیمت دو محصول مونتاژی خود را بی سر و صدا افزایش داده اند.

ایران خودرویی ها به طور ماهانه لیست قیمت محصولاتی که در آن ماه در برنامه تولید آنها جای دارد یا برنامه عرضه آنها را دارند، منتشر می کنند.

هایما S7 و هایما S5 دو محصول مونتاژی چینی ایران خودرو از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه امسال در لیست قیمتی این خودروساز غایب بودند. حتی لیست قیمت این خودروساز مربوط به شهریورماه توسط یکی از خبرگزاری ها منتشر شد که در آن لیست باز هم جای دو عضو خانواده هایما خالی بود. بنابراین قیمتی برای آنها در سال 1401 اعلام نشده است. با توجه به غایب بودن این دو خودرو در لیست یاد شده در بازه 6 ماهه ابتدایی امسال به نظر می رسد ایران خودرویی ها مشغول چانه زنی برای افزایش قیمت این دو محصول مونتاژی خود بودند از این رو قیمتی برای آنها اعلام نمی کردند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد