اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

5 ترفند روانشناختی برای خواندن ذهن دیگران

اگر میتوانستید ذهن دیگران را بخوانید، چه کاری انجام میدادید؟

همه ما دوست داریم که ذهن دیگران را بخوانیم. اینکه تنها با مشاهده برخی نشانه ها از زبان بدن او ، متوجه شویم که یک نفر به چه چیزی فکر می کند خیلی احساس خوبی است.

ما در سایت طلا، پنج نشانه اصلی را که اهداف واقعی مردم را نشان میدهد، برای شما آورده ایم.

نشانه اول: مشاهده احساس شرم و خجالت

یکی از رایجترین راههایی که همه مردم نشان میدهند خجالت میکشند ، پوشاندن یا دست کشیدن روی پیشانی و در عین حال کج کردن صورت به سمت پایین است. این یک حرکت غریزی است که ما وقتی خجالت میکشیم ،صورتمان را می پوشانیم.

گاهی اوقات این کار خیلی کوتاه مثل یک لمس سریع اتفاق می افتد. این کار نشان میدهد آن شخص از چیزی خجالت میکشد.

نشانه دوم: عدم علاقه به برقراری ارتباط

این اتفاق زمانی میوفتد که شما علاقه ای به صحبت کردن و ارتباط برقرار کردن با کسی ندارید و بخشی از بدن خودتان را با یک چیز می پوشانید وسعی میکنید که فاصله تان را حفظ کنید. در میدان جنگ، وقتی کسی با سلاح به سمت شما میآید، شما یک سپر بین خود و آن شخص قرار میدهید تا از خودتان محافظت کنید.

نشانه های عدم علاقه به برقراری ارتباط : روی هم گذاشتن دستها، روی هم قرار دادن پاها، یا حتی استفاده از یک جسم فیزیکی برای ایجاد مانع است.

نشانه سوم: بستن دهان

بزرگسالان کمتر دستشان را روی دهانشان میگذارند. آنها انواع مختلف نشانه ها را مانند مالیدن زیر بینی یا لب ها انجام میدهند، که نشان میدهد آن شخص چیزی را از شما مخفی میکند. کاربرد این نشانه این است که مراقب لمس ناگهانی دهان افراد باشید. وقتی کسی هنگام صحبت کردن ، ناگهان دست هایش را روی دهانش می گذارد و یا نشانه های دیگر، یعنی او چیزی گفته است که نباید میگفته است.

نشانه چهارم: بالا بردن ابرو

افراد با شنیدن چیزی که دوست دارند، بی اختیار ابروهای خودشان را بالا می برند. وقتی در مورد چیزی صحبت میکنید که برای کسی جالب است، آن شخص ابروهایش را بالا میبرد. گاهی اوقات آنها فقط با کلمات به شما می گوید که برایشان جالب است.

نشانه پنجم : حالات چهره سریع

برای تشخیص کسانی که قصد فریب دادن ما را دارند، هفت حالت چهره وجود دارد: انزجار، خشم، ترس، غم، شادی، تحقیر و تعجب. اگر می خواهید ذهن افراد را بخوانید، اینها عبارات اساسی هستند که باید بدانید چگونه آنها را تشخیص دهید.

نکته ای که در مورد حالات چهره وجود دارد این است که بسیار سریع هستند و حتی گاهی کمتر از یک ثانیه ظاهر میشوند. به همین دلیل به آنها میکرو می گویند. این نشانه ها قبل از اینکه مردم بخواهند تظاهر کنند یا شما را فریب بدهند خودشان را در چهره فرد نشان میدهند.

اما اگر دقت کنید می توانید این نشانه ها را سریع ببینید. یادتان باشد که فقط دیدن یک نشانه ها برای قضاوت کردن دیگران کافی نیست.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد