اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

در ناخودآگاه تان چه چیزی پنهان شده است، یک کوه را انتخاب کنید

ما در سایت طلا، یک تست شخصیت شناسی برای شما آورده ایم که شما باید یکی از این کوه ها را انتخاب کنید و آنچه را که در ضمیر ناخودآگاه شما پنهان شده است دریابید.

تست شخصیت شناسی : در ناخودآگاه تان چه چیزی پنهان شده است، یک کوه را انتخاب کنید


کوه ها نماد بسیاری از چیزها در زندگی هستند و موانع را برای غلبه بر چالش ها و پیروزی ها نشان میدهند.
ما در سایت طلا، یک تست شخصیت شناسی برای شما آورده ایم که شما باید یکی از این کوه ها را انتخاب کنید و آنچه را که در ضمیر ناخودآگاه شما پنهان شده است دریابید.
تجزیه و تحلیل نکنید، فقط به سرعت کوهی را انتخاب کنید که شما را تحت تاثیر قرار میدهد.

کوه شماره یک
شما یک فرد مستقل هستید. شما می خواهید مسیر خود را در زندگی بسازید و بخاطر نگرش مثبتتان دوست دارید راه های زیادی را ، آزمایش کنید. شما فضای شخصی خودتان را دوست دارید و نمی خواهید با دیگران بحث کنید و به همین دلیل است که اغلب از آنها اجتناب می کنید تا آرامش داشته باشید. هیچوقت به خصوص در مورد تصمیم گیری عجله نمیکنید.
به خاطر آرامش درونی خودتان بسیار صبور هستید و بخاطر این آرامش اطرافیانتان می خواهند که همیشه در کنارتان باشند.

کوه شماره دو
شما ذاتاً فردی آرام هستید و دوست دارید که در زندگیتان مسیری آرام را طی کنید. شما عمل گرا هستید و نمی خواهید زمان خودتان را برای چیزی هدر بدهید که نیازی به آن ندارید. شما جاه طلب نیستید و می دانید چگونه برای حل مشکلاتتان از آسان ترین راه استفاده کنید. شما فردی ثابت هستید و حضور شما باعث آرامش اطرافیانتان می شود.

کوه شماره سه
شما فردی برون گرا هستید که دوستان زیادی دارید. آنها شما را به خاطر حس شوخ طبعی و مهربانیتان دوست دارند. دوست دارید به جای اینکه همیشه به آینده فکر کنید در لحظه زندگی کنید. ذاتاً کنجکاو هستید و مدام می خواهید یاد بگیرید و دانش و تجربیات جدیدی کسب کنید. شما کسی هستید که در تصمیم گیری به ندای قلبتان گوش میدهید.

کوه شماره چهار
شما ذاتاً یک ماجراجو هستید و همیشه آماده یک چالش جدید هستید. هیجان و ماجراجویی را دوست دارید و از آن انرژی می گیرید. شما قوانین و محدودیت ها را دوست ندارید. دوست دارید آزاد باشید و اتفاقاتی که برایتان در زندگی می افتد بدون برنامه ریزی باشد. سعی می کنید بهترین استفاده را از زندگیتان ببرید. هیچ چیز نمی تواند مانع شما شود.

کوه شماره پنج
شما فردی ساکت هستید و ترجیح می دهید زمان خودتان را صرف تفکرات عمیق بکنید. شما مکان های شلوغ یا خیلی پر سر و صدا را دوست ندارید. از تنهایی خودتان لذت می برید و اغلب تنها هستید. تنهایی تاثیر مثبتی روی شما می گذارد و به شما کمک می کند خودتان را بهتر بشناسید. از زندگی لذت می برید و با آن هماهنگ هستید. قبل از تصمیم گیری در مورد چیزی، نتیجه آن را در آینده بررسی کنید.
شما به افرادی که برایتان مهم هستند، متعهد و وفادار هستید و در کنار آنها بودن بزرگترین لذت و اولویت شماست.


کوه شماره شش
شما فردی بسیار خلاق هستید. آنقدر شجاع هستید که راهی را طی کنید که کمتر کسی آن را انتخاب کرده است. زیرا معنای زندگی خودتان را در متفاوت بودن، خواهید یافت. شما به جای معاشرت با افراد، تنهایی را ترجیح می دهید. شما دنیا را به گونه‌ای درک می‌کنید که اکثر افراد آن را درک نمیکنند و این بر سبک زندگیتان تاثیر میگذارد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد