اونس طلا2337.71
مظنه14,736,000
18 گرم3,401,800
ارزش سکه33,200,208
قدیم (بهار)37,500,000
جدید (امامی)40,600,000
نیم23,900,000
ربع14,500,000

چند مهارت حیاتی که هر مردی باید قبل از 30 سالگی آن را یاد بگیرد

گذشت زمان هیچ کسی را قوی ، عاقل یا بالغ نمی کند، چند مهارت حیاتی که هر مردی باید قبل از 30 سالگی آن را یاد بگیرد

"بلوغ " با افزایش سن و پذیرش مسئولیت شکل میگیرد. گذشت زمان هیچ کسی را قوی ، عاقل یا بالغ نمی کند. افرادی هستند که 35 سال سن دارند اما ذهن آنها مانند یک کودک 16 ساله است. برخی از افراد 23 سال سن دارند اما بخاطر تجربیاتی که داشتند، ذهن و شخصیت یک انسان ۴۰ ساله را دارند.

ما در سایت طلا، چند مهارت حیاتی برای آقایان آورده ایم که باید قبل از 30 سالگی ، آنها را یاد بگیرند.

1. نحوه ایجاد روابط پایدار

ایجاد یک رابطه پایدار کار سختی است. آنچه اکثر مردم دیر می آموزند این است که ایجاد روابط پایدار، به تلاش نیاز دارد. اگربه این امید نشسته اید که نیمه گمشده خودتان و یا کسی که کامل و قابل اعتماد است را پیدا کنید ، هیچوقت موفق نمی شوید. شما باید بپذیرید که هیچ کس کامل نیست.

۲. یادگیری تعمیرخودرو

در مورد لوازم و قطعات خودرو اطلاعات کسب کنید و یاد بگیرید که اگر خودرویتان دچار مشکل شد چگونه آن را تعمیر کنید. یادگیری این مهارت حتی اگر خودرو نداشته باشید قبل از ۳۰ سالگی الزامی است. تعمیرخودرو یک مهارت پیچیده نیست ، اما بسیار ضروری است. یادگیری آن فقط چند دقیقه طول میکشد ، این یک مهارت است که در طول زندگی چندین بار از آن استفاده خواهید کرد.

۳. استدلال منطقی

زمان هایی وجود دارد که می خواهید در مقابل دیگران بایستید و حرف خودتان را تا حد ممکن واضح و منطقی بیان کنید. یاد بگیرید که بدون اینکه احساسات خودتان را نشان دهید ، هر چقدر هم که فکر می کنید بی گناه هستید ، حرف خودتان را منطقی بیان کنید.

شما باید درک کنید که مردم همیشه با شما موافق نیستند پس باید یاد بگیرید که در کمال آرامش حرفتان را بزنید ، بدون اینکه داد بزنید و یا دعوا کنید . این مهارت شما را بالغ میکند.

۴. کمکهای اولیه

امیدوارم هیچوقت از این مهارت استفاده نکنید. اما کمکهای اولیه مانند CPR ، نحوه متوقف کردن خونریزی ، تنفس مصنوعی و درمان زخم بسیار مفید است و می توانید به راحتی آن را یاد بگیرید . لازم نیست مهارت شما در سطح پزشک باشد. اما آن را در سطح متوسط یاد بگیرید که اگر کسی نیاز به کمک داشت از آن استفاده کنید.

۵. کباب کردن

بهترین چیز در مورد این مهارت این است که شما در هر محیطی که هستید میتوانید با دوستانتان خوش بگذرانید و غذا بخورید و یا وقت خودتان را در طبیعت بگذرانید .هر مردی باید یاد بگیرد که چگونه همبرگر و هات داگ را کباب کند. این مردانه ترین نوع پخت و پز است که یک مرد می تواند انجام دهد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد