اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر میخواهید دیگران از شما متنفر بشوند این کارها را انجام دهید

همه ما فقط برای اینکه خودمان را متقاعد کنیم که هیچ عیبی نداریم، انکار، سرکوب و فرافکنی میکنیم.

همه ما فقط برای اینکه خودمان را متقاعد کنیم که هیچ عیبی نداریم، انکار، سرکوب و فرافکنی میکنیم. به همین دلیل است که افراد دیگر اغلب قبل از ما نقاط ضعف ما را می بینند. پذیرش نقاط ضعف به بلوغ عاطفی نیاز دارد.

ما در سایت طلا، نقاط ضعفی را آورده ایم که اکثر افراد از آن متنفرند.

فخرفروشی

افرادی که متواضع هستند در هر شرایطی دوست داشتنی هستند. اما افرادی که فخر فروشی میکنند و یا تلاش میکنند متواضع باشند، تلاش هایشان صادقانه نیست و نتیجه معکوس می دهد. به عنوان مثال افرادی هستند که در شرایط مالی و یا شغلی ضعیفی هستند و به اطرافیان خودشان احترام میگذارند اما به محض اینکه به موقعیت خوبی رسیدند دیگران را فراموش میکنند و به خودشان اجازه میدهند بخاطر موقعیتی که دارند به دیگران توهین کنند.

افراد بدبین

افرادی که انرژی منفی دارند همیشه حالت تدافعی دارند و از کوچکترین چیزها برداشت منفی میکنند. به عنوان مثال، شما از یک خانم تعریف می کنید که چقدر با لباس قرمز زیباتر می شود، اما از آنجایی که او منفی نگر است فکر میکند که شما او را مسخره می کنید و یا کسی که با کوچکترین شوخی ناراحت میشود.

مهربانی بیش از حد

افرادی که بیش از حد خوب و ساده هستند، افرادی هستند که به مرور زمان کسل کننده میشوند. افراد ساده ،هیچ چالشی ندارند که دیگران تلاش کنند آنها را بدست بیاورند یا آنها را کشف کنند بهمین خاطر مردم از آنها خسته میشوند.

هیچ ایرادی ندارد که آدم خوبی باشیم. اما خیلی خوب بودن باعث نمی شود مردم را جذب کنیم و نتیجه معکوس میدهد، زیرا مردم به شما شک میکنند و فکر میکنند شما میخواهید آنها را گول بزنید.

جلب توجه و احساس ترحم

مردم این کار را به روش های مختلف انجام می دهند. برخی نقش قربانی را بازی می کنند، برخی اغراق می کنند و برخی دیگران را تحقیر میکنند تا خودشان را خوب نشان دهند. آنها با این کار اعتبارشان را از دست میدهند. افرادی که دوست دارند جلب توجه کنند، معمولاً این کارها را انجام می دهند، زیرا دوست دارند دیگران آنها تایید کنند . بطور مثال افرادی که برای جلب توجه پست های غمگین میگذارند و یا اگر در بیمارستان هستند از خودشان عکس میگیرند و آن را به اشتراک میگذارند.

خیلی جدی بودن

افرادی که آسیب پذیرهستند نمیتوانند شوخی دیگران را تحمل کنند، بهمین خاطر سعی میکنند جدی باشند تا کسی نتواند نقاط ضعف آنها را ببیند و با آنها شوخی کند. این افراد به بلوغ عاطفی نرسیدند و هنوز نمیتوانند نقاط ضعفشان را قبول کنند.

آنها نمی توانند به این واقعیت که کچل هستند بخندند یا با کسی شوخی کنند ،آسیب پذیری باعث می شود احساس ضعف کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد