اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چرا مردها از شما فاصله می گیرند ؟

یکی از مهمترین سوالاتی است که زنان در مورد مردان می پرسند . سوال این است که چرا یک مرد پس از اینکه با هم صمیمی شدید از شما فاصله می گیرد؟

چرا مردها از شما فاصله می گیرند؟

اگر پسری پس از اینکه با هم صمیمی شدید از شما فاصله گرفت، تنها نیستید. یکی از مهمترین سوالاتی است که زنان در مورد مردان می پرسند . سوال این است که چرا یک مرد پس از اینکه با هم صمیمی شدید از شما فاصله می گیرد؟

ما در سایت طلا، در اینجا به چند مورد از رایج ترین دلایل بر اساس تحقیقات اشاره می کنیم.

از صمیمی شدن، می ترسد

طبق مطالعات، برخی از افراد از صمیمی شدن با دیگران، وحشت دارند. آنها ممکن است از هر نوع رابطه عاشقانه ای دور بمانند. اگرهم وارد یک رابطه شوند، از ترس صمیمی شدن با شریک زندگیشان، به بهانه های مختلف رابطه خود را خراب میکنند.

تجارب دوران کودکی مانند طرد شدن از سمت والدین، بدرفتاری یا دلشکستگی از دلایل اصلی ترس از صمیمیت هستند.

به عنوان مثال، کسی که یکی از عزیزان خود را در کودکی از دست داده است، ممکن است برای اینکه دیگر آن تجربه برایش تکرار نشود بیش از حد به دیگران نزدیک نشود. یا کسی که تجربه خیانت داشته دیگربه کسی اعتماد نمیکند.

فاصله گرفتن مردها

خیلی زیاد، خیلی زود

چیزی مثل عاشق شدن خیلی سریع وجود دارد که به آن هموفیلی می گویند.افرادی که خیلی زود عاشق می شوند یا خیلی زود صمیمی می شوند ،دیگران را می ترسانند.آنها فقط عاشق بودن را دوست دارند.

به عنوان مثال، بعد از چند روز، در مورد برنامه های آینده زندگی مشترکشان صحبت کنند. تمام وقت خود را با کسی که به تازگی ملاقات کرده اند می گذرانند و به او بیش از حد توجه میکنند.

تغییر کردن

برخی افراد پس از وارد شدن به یک رابطه تغییر می کنند. آنها قبل از اینکه وارد رابطه شوند ، زندگی شخصی خود را داشتند. با دوستان بیرون میرفتند، با خانواده رفت و آمد و تفریح میکردند . اما با گذشت زمان کسی که دوستش دارند، تمام دنیای آنها میشود. آنها فکر میکنند که با آن شخص صمیمی میشوند در حالیکه به مرور زمان احساس خفگی میکنند. اشتیاق زیاد ، افراد را از زندگی مشترک خسته میکند.

عشق

شما را بهتر میشناسد

گاهی اوقات پسرها پس ازاینکه با یک دختر صمیمی میشوند ، او را ترک می‌کنند، زیرا به مرور زمان رفتارهای او را میبیند و بیشتر او را میشناسد. وقتی با یک دختر آشنا میشوید ، چیزهای زیادی در مورد او نمی دانید. بعد از یک مدت، متوجه میشوید که برایتان نقش بازی میکرده است.

شما فقط زمانی شخصیت واقعی کسی را میشناسید که با او صمیمی می شوید .

ممکن است یک مرد به دلایل مختلفی از شما فاصله بگیرد. گاهی تقصیر اوست و گاهی اوقات تقصیر دختر است.

مهمترین چیز این است که دلیل فاصله را پیدا کنید و ببینید میتوانید این مشکل را حل کنید یا خیر. ساختن یک رابطه عالی به زمان نیاز دارد. هیچ اشکالی ندارد که گاهی اوقات از هم جدا شوید زیرا تنهایی به شما این فرصت را میدهد که بهتر فکر کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد