اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چند نشانه این که شما آدم درونگرا هستید

بسیاری از افراد از تنهایی لذت میبرند و یک منبع شادی درونی دارند.

بسیاری از افراد از تنهایی لذت میبرند. آنها یک منبع شادی درونی دارند و برای شاد بودن نیازی به دیگران و چیزهای دیگر ندارند. مانند بچه ای که از تنها کتاب خواندن در گوشه کلاس لذت می برد و یا آن دوستی که همیشه به تنهایی به تفریح میرود.

همه ما افرادی با این تیپ شخصیتی در اطرافمان داریم (یا خودمان این نوع شخصیت را داریم.) این تیپ شخصیتی را درونگرا می نامند.

در اینجا نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد شما یک درونگرا هستید.

شما عاشق "زمان تنهایی" خودتان هستید

شما ترجیح می دهید به جای اینکه مرتب با دوستانتان به مهمانی ها یا مکان های مختلف بروید، زمانی را در تنهایی برای شارژ مجدد خودتان اختصاص دهید. در حالی که برخی از افراد تعطیلات آخر هفته را با دوستان خود می گذرانند، شما با کتاب مورد علاقه خودتان در خانه می مانید.

اما این بدان معنا نیست که افراد درونگرا ضد اجتماعی هستند .

در معاشرت گزینشی هستید

درونگراها ترجیح می دهند با دوستان صمیمی وقت بگذرانند ، زیرا به راحتی با آنها ارتباط برقرار میکنند و گفتگوی صمیمی دارند. آنها از دوستی های سطحی و تصادفی اجتناب می کنند. زیرا دوستان صمیمی به درونگراها انرژی میدهد. آنها دوست ندارند با هرکسی دوست شوند و دوستانشان را براساس اخلاقیاتشان انتخاب میکنند.

متفکر هستید

درونگراها وقتی تنها هستند در مورد تجربیات، احساسات و انتخاب های خودشان بهتر فکر می کنند. تفکر عمیق در زندگی یک ویژگی مثبت است .آنها براحتی میتوانند احساسات خودشان را مدیریت کنند و آرامش درونی بیشتری دارند. یکی از دلایل جذابیت آنها آرامش داشتن و مرموز بودنشان است.

دقت بیشتری دارید

درونگراها وقتی وارد یک اتاق میشوند یا دوستشان را ملاقات میکنند ، از آنجایی که دقت بالایی دارند زودتر از دیگر افراد متوجه تغییرات ظاهری میشوند. مهارتهای بینایی،بسیار عالی دارند آنها حتی میتوانند ذهن شما را بخوانند زیرا به زبان بدنتان بیشتر دقت میکنند.

دایره کوچکی از دوستان

درونگراها دوستان کمی دارند وبا آنها بسیار صمیمی هستند . درونگراها مهارت های اجتماعی قوی دارند . از مهمانی ها و جلسات کاری لذت میبرند، اما بیشتر دوست دارند انرژی اجتماعی خودشان را وقف خانواده و دوستان صمیمی خودشان کنند.

افراد درونگرا، کیفیت ارتباطات برایشان مهمتر از کمیت آن است.

بیشتر گوش می دهند

درونگراها شنوندگان خوبی هستند و معمولاً موقعیتی را برای دیگران فراهم می کنند تا احساسات خودشان را تخلیه کنند . بر خلاف برونگراها که با سؤالات و نظراتشان حرف شما را قطع میکنند، درونگراها قبل از گفتن ،فکر می کنند. بهمین خاطر کمتر و گزیده تر صحبت میکنند.

درونگراها تا درمورد خودشان از آنها سؤالی پرسیده نشود هیچوقت راجب خودشان صحبت نمیکنند و این باعث می شود بیشتر مردم فکر کنند که شناخت افراد درونگرا کار آسانی نیست.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد