اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چند روش جالب برای اینکه یک خانم را به خود جذب کنید

زنان نیز مانند مردان هستند، اما چیزهای خاصی وجود دارد که زنان بیشتر از مردان آن را می خواهند.

زنان نیز مانند مردان هستند، اما چیزهای خاصی وجود دارد که زنان بیشتر از مردان آن را می خواهند.

سایت طلا، در اینجا چند دستورالعمل اساسی برای مردان در مورد چگونگی جذب یک زن آورده است.

ابراز و بیان احساسات

زنان موجوداتی احساسی هستند. وقتی با یک زن صحبت میکنید باید احساسات خودتان هم بروز بدهید. شما مجبور نیستید در اولین قرار ملاقات عمیقترین رازها یا تاریکترین افکارتان را بیرون بریزید. زیرا گوش دادن به عقده ها و احساسات شما باعث میشود که او احساس ناراحتی کند و او را در موقعیتی بدی قرار میدهید.

خودشیفته نباشید

وقتی در کنارزنان هستید، زیاد در مورد خودتان صحبت نکنید. به اوهم اجازه دهید از شما سوال بپرسد. انتقاد پذیر باشید و اگر میخواستید در مورد خودتان حرفی بزنید بهتر است بین صحبت هایتان به آنها اشاره کنید.

اصالت

زنان آنقدر باهوش هستند که بفهمند با چه کسی سروکار دارند! خود واقعیتان باشید، دروغ نگویید زیرا وقتی متوجه شود که شما در تمام این مدت به او دروغ گفته اید، دیگر به شما اعتماد نمیکند. خیلی وقت ها دروغ گفتن آسان تر از حل کردن مشکل است، اما یک دروغ ،دروغ های بیشتر را به همراه خواهد داشت.

خواسته های واقعی او را پیدا کنید

پرسیدن نظرات یک زن یکی از ساده ترین راه ها برای شکستن موانع و برقراری ارتباط با آنهاست. پرسیدن نظرات آنها در مورد چیزهای مختلف و بحث برانگیز ، ایده خوبی است، البته فقط در صورتی که واقعاً به شنیدن نظر آنها علاقه مند باشید. این نشان می دهد که شما برای افکار او ارزش قائل هستید و بصورت تصادفی وارد زندگی شما نشده است.

او را درک کنید

درک احساسات آنها یعنی شما میخواهید برای رابطه تان تلاش کنید. اینکه به احساس او اهمیت میدهید، باعث میشود او هم شما را دوست داشته باشد.

صداقت داشتن

صداقت داشتن در مورد بعضی از مسائل واقعا سخت است. بسیاری از مردم «نه» شنیدن را دوست ندارند، اما وقتی بتوانید به دیگران« نه» بگویید ، جذابیت شما بیشتر میشود. صداقت داشتن آسان نیست، اما بسیار مفید است.

اعتماد به نفس

اعتماد به نفس یکی دیگر از ویژگی هایی است که زنان به سمت آن کشیده می شوند، زیرا آنها در کنار مردان با اعتماد به نفس احساس امنیت می کنند. زنان به مردانی علاقه دارند که بدانند از زندگی چه میخواهند.

گوش کن!

گوش کردن ، در جامعه امروزی چندان رایج نیست. بیشتر مردم به حرف دیگران گوش میدهند زیرا میخواهند جواب او را بدهند. منظور از گوش دادن واقعی این است که بدنبال جواب دادن نباشید. اجازه دهید صحبت کند و همه احساساتش را بروز دهد.

یادتان باشد که همه زنان با یکدیگرمتفاوت هستند و ویژگی های منحصر به فرد خودشان را دارند. پس قبل از هر کاری وقت بگذارید و او را بشناسید. اگر او کاری را که انجام میدهید دوست دارد، آن را ادامه دهید. اما اگر اینطور نیست، آن کار را دیگر انجام ندهید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد