اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ترفند روانشناختی جالب برای دلتنگ کردن دیگران

بر اساس تجربه، بیش از حد در دسترس بودن و باعث کاهش علاقه میشود.

اگر به هورمون ها، احساسات یا غرایز خود توجه کنید، می خواهید همه دقایق زندگیتان را با فردی که دوستش دارید بگذرانید. اما بر اساس تجربه، بیش از حد در دسترس بودن و باعث کاهش علاقه میشود. جذابیت در یک رابطه به میزان زمانی که با هم می گذرانید نیست، به کیفیت زمانی است که با هم می گذرانید.

سایت طلا، در این مقاله ترفند های روانشناسی را جمع آوری کرده که با آن دیگران را دلتنگ خودتان کنید.

شکایت نکردن

شما وارد یک رابطه میشوید که همه چیز خوب پیش می رود. اما به تدریج متوجه میشوید که او مثل قبل تماس نمیگیرد یا شما را ملاقات نمیکند. طبیعی است که نگران شوید و آن را با او در میان بگذارید. اما او قطعا میگوید که سرش شلوغ بوده و نمیتوانسته شما را ملاقات کند.

شکایت کردن از اینکه او دیگر مثل گذشته نیست نتیجه معکوس دارد و همه چیز را بین شما سخت تر می کند. اگرآن را مطرح کنید، شانس خودتان را برای بهتر کردن رابطه تان خراب میکنید. نق زدن یا شکایت کردن او را از شما دورتر میکند.

ساختن خاطرات خوب

ما دلمان برای کسانی تنگ میشود که جایگاه ویژه ای در قلب ما دارند. چه آن شخص عشقمان باشد یا نباشد، اگر لحظات خاص و شادی را با او تجربه کرده باشید، مطمئناً وقتی از هم جدا هستید دلتنگش میشوید. عشق شما تا زمانی که لحظات خاصی با شما تجربه نکند، دلتنگ شما نمیشود.

انجام کارهای سرگرم کننده و ماجراجویانه ، باعث میشود که شریک زندگیتان در نبود شما به لحظات خوب فکرکند و دوست داشته باشد شما را مداوم ببیند.

تعادل در ارتباطات

ارتباط برقرارکردن بیش از اندازه، افراد را خسته میکند. وقتی کسی را دوست دارید، می خواهید مدام با او در ارتباط باشید.

ارتباطات باید متعادل باشد. کلید دلتنگ کردن دیگران این است که او بیشتر بخواهد با شما ارتباط برقرار کند. اگر بیش از حد با او در ارتباط باشید، روابطتان دچار مشکل میشود.

مرموز باشید

یاد بگیرید که کمی مرموز باشید. البته نه اینکه در مورد کارهایی که انجام می دهید دروغ بگویید. به عنوان مثال، اگر با والدینتان برای شام میروید و میخواهید به پسری که به تازگی با آن آشنا شدهاید اطلاع دهید، لازم نیست به او بگویید که با والدینتان بیرون میروید، مگر اینکه او بخواهد بداند. وقتی با او صمیمیترشدید میتوانید بیشتر در مورد خودتان و خواسته هایتان با او صحبت کنید.

اتفاقات جالب را در صفحات مجازی به اشتراک بگذارید

اگر سرگرمی های جالبی داشته باشید، دیگران میخواهند بخشی از زندگیتان باشند. زیرا همه ما می خواهیم زندگی هیجان انگیز و مثبتی داشته باشیم. ما می خواهیم در کنارافرادی باشیم که زندگی خودشان را دوست دارند. اگر در شبکه های اجتماعی فعال هستید، لحظات سرگرم کننده خودتان را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

نشان دادن اینکه میتوانید بدون حضور کسی شاد باشید ، اعتماد به نفس بالای شما را نشان می دهد .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد