اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

4 اشتباه بزرگی که روابط را خراب می کند

قاتلان خاموش یک رابطه، چیزهای کوچکی هستند که فکر می کنید بی اهمیت هستند.

قاتلان خاموش یک رابطه، چیزهای کوچکی هستند که فکر می کنید بی اهمیت هستند. آنها مشکلات کوچکی هستند که در مورد آن با شریک زندگیمان صحبت نمیکنیم. اثرات آنها بی سر و صدا روابط را از بین می برد. اگر بتوانید علائم را زود تشخیص دهید، به رابطه خودتان کمک بزرگی خواهید کرد.

ما در سایت طلا، رایج ترین این علائم را در این مقاله جمع آوری کرده ایم.

تحقیر

عیب یابی، تحقیر، بی احترامی، بیان کردن بی ادبانه نقاط ضعف، آزاردادن یکدیگر ، توهین به خانواده یکدیگر.

تحقیر به روش های مختلف در روابط ظاهر می شود. به عنوان مثال، یک مرد ممکن است به دلیل تغییرظاهری همسرش که در نتیجه زایمان بوده، او را بخاطر اندامش تحقیر کند. برخی از افراد ممکن است با شریک زندگیشان در ملاء عام، بی ادبانه صحبت کنند. تحقیر شریک زندگیتان یکی از بدترین آسیبهایی است که میتوانید به رابطهتان بزنید.

غفلت

غفلت باعث سمی شدن یک رابطه میشود و به مرور زمان بدتر می شود. یکی از سخت ترین بخش های یک رابطه گفتگوهای ناراحت کننده است. یک فرد بالغ باید به حرف هایی که به شریک زندگیش حتی به شوخی میزند، دقت کنند واگر هم اشتباهی کرد آن را بپذیرد و عذرخواهی کند. یک فرد نابالغ اشتباهاتش را نادیده میگیرد و به امید اینکه همسرش آن را فراموش میکند. او در مورد اشتباهاتش صحبت نمیکند و امیدوار است که همه چیز به طور طبیعی حل بشود.

کارل یونگ می گوید، "احساسات سرکوب شده هرگز نمی میرند." نادیده گرفتن اشتباهات به امید اینکه به مرور زمان آن را فراموش کنید، هم شما و هم شریک زندگیتان را ناامید می کند. بهترین راه برای رهایی و نجات رابطه خودتان صحبت کردن در مورد مشکلات است.

نتیجه گیری های غیر منطقی

زمانی که قضاوت میکنیم و اتفاقات را بدون دلیل کافی بهم ربط میدهیم ، با خطر« تفسیر نادرست کل موقعیت» مواجه می شویم. وقتی احساس میکنید ذهن همسرتان را میخوانید، با مشکلات یا افکاری روبرو میشوید که وجود خارجی ندارند.

شما نباید با داستان سرایی و سوء ظن های مداوم شریک زندگیتان را ناامید کنید و به رابطه تان آسیب بزنید.

دستور دادن

به جای گفتن « این غذا را نخور. برای سلامتیت بد است» نظرات خود را در قالب یک پیشنهاد، یک نگرانی یا یک سوال مطرح کنید: «من نگران سلامتی تو هستم. مطمئنی که میخوای سیب زمینی سرخ کرده بخوری؟»

طرز گفتن شما، از آنچه که می گویید مهمتر است. اظهار نظر در قالب یک پیشنهاد نشان میدهد به همسرتان احترام میگذارید. دستوردادن باعث می شود که شریک زندگیتان احساس بکند کنترل زندگیش را از دست داده است و احساس خفگی بکند.

دستور دادن فقط منجر به مقاومت بیشتر می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد