اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چند نشانه اینکه او شما را دوست ندارد؟

ما درسایت طلا، نشانه های اینکه یک نفر شما را به اندازه کافی جذاب نمی بیند تا با شما ارتباط داشته باشد ،برای شما آورده ایم.

ما درسایت طلا، نشانه های اینکه یک نفر شما را به اندازه کافی جذاب نمی بیند تا با شما ارتباط داشته باشد ،برای شما آورده ایم.

او سعی نمی کند شما را بشناسد

اواصلاً سؤالی درباره شما نمیپرسد. وقتی سعی میکنید به او ابراز علاقه کنید، با جملات کوتاه پاسخ شما را میدهد. وقتی کسی به شما علاقه مند است، می خواهد بیشتر در مورد شما بداند. اگر سؤالی نپرسد یا سؤالات کلی بپرسد و به پاسخ شما گوش ندهد، نشانه این است که او علاقه ای به شناخت بیشتر شما ندارد.

به شما نزدیک نمیشود

او علاقهای ندارد از نظر فیزیکی به شما نزدیک شود. زمانی که با او صحبت می کنید یا وقتی سعی می کنید به او نزدیک شوید، او خودش را عقب میکشد تا به شما برخورد نکند. وقتی کسی به شما علاقه مند است، دوست دارد نزدیک شما باشد واحساس صمیمت میکند. او بهانه ای برای لمس دستان شما پیدا میکند.

برای تحت تاثیر قرار گرفتن شما کاری انجام نمیدهد

اگر کسی به شما علاقه مند باشد، سعی می کند شما را تحت تاثیر قرار دهد. او لباسی میپوشد و یا عطری را میزند که شما دوست دارید. اما فردی که به شما علاقه ای ندارد، هیچ تلاشی برای خوشحال کردن شما نمیکند. زیرا شما را شریک خودش نمی داند و شما فقط آشنا یا دوست او هستید.

از شما تعریف نمی کند

یکی از بهترین راههایی که میتوانیم با آن ابراز علاقه کنیم، تعریف کردن است. وقتی کسی شما را جذاب ببیند، از شما تعریف میکند.

تلاش نمیکند شما را بیشتر ببیند

وقتی کسی به شما علاقه مند است، میخواهد در کنار شما کارهای جدید را تجربه کند. وقتی کسی علاقه ای به شما ندارد، برای دیدن شما بهانه می آورد تا کمتر شما را ملاقات کند و اگر هم بخواهد شما را ببیند سعی میکند دوستانش هم باشند تا حوصله اش سر نرود.

نام شما را فراموش می کند

او هرگز نام شما را به خاطر نمی آورد، او حتی یکبارهم درمکالمات از نام شما استفاده نمیکند. اگر شخصی به شما علاقه مند باشد، حتماً از نامتان استفاده می کند.

ظاهر شما را قضاوت می کند

یکی دیگر از نشانههای اینکه کسی شما را به اندازه کافی جذاب نمیداند این است که همیشه عیب هایتان را مسخره میکند. چه موهایتان باشد، چه لباسهایتان، یا نحوه آرایشتان، این شخص همیشه از آنها انتقاد میکند. ابراز نظر در مورد ظاهر بد نیست، اما نشانه واضحی است که او فکر نمیکند شما زیبا هستید. یادتان باشد که افراد زیادی وجود دارند که شما را جذاب می بینند و از ملاقات با شخصی مثل شما لذت میبرند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد