اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چند نشانه کسی که باید از او حتما دوری کنید

برخی از افراد کاملاً سمی هستند وگاهی اوقات نشانه های آنها خیلی نامحسوس است .

برخی از افراد کاملاً سمی هستند و گاهی اوقات نشانه های آنها خیلی نامحسوس است . آنها شما را به سمت خودشان می کشانند و شما را از خودشان دور می کنند و باعث می شوند که شما احساس گناه کنید. اگر برخی از این نشانهها را در آنها مشاهده کردید، باید از آنها فاصله بگیرید.

استثمارگر ماهر

برخی از افراد در کشف نقاط ضعفتان و استفاده از آن به نفع خودشان، بسیار ماهر هستند.

به عنوان مثال، اگر او متوجه شود که شما به راحتی متقاعد می شوید، یا نمیتوانید به دیگران نه بگویید، هر زمان که به چیزی نیاز داشته باشند، به سراغ شما می آیند. برای شناسایی این نوع افراد، مراقب رفتار آنها با دیگران باشید. آنها معمولاً با صدای بلند صحبت میکنند و فقط زمانی که چیزی از کسی میخواهند آرام صحبت میکنند.

اگر با درخواست هایشان موافقت نکنید پرخاشگر میشوند و به شما توهین میکنند.

نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق

خون آشام عاطفی

زندگی دشوار است. گاهی اوقات ما فقط یک گوش شنوا می خواهیم که حرف هایمان را بدون قضاوت کردن بشنود. دوستان خوب میگویند و میشنوند. اما افراد سمی فقط میخواهند حرف بزنند و حوصله شنیدن حرف های شما را ندارند. آنها هیچوقت به راهنمایی های شما توجه نمیکنند . آنها فقط میخواهند با آنها ابراز همدردی کنید.

گیرنده سیری ناپذیر

شما نمی توانید کسی را واقعا دوست داشته باشید و آن را در رفتارتان نشان ندهید. افراد سمی فقط بدنبال دریافت کردن عشق و محبت هستند. آنها احساس میکنند همه وظیفه دارند که به آنها احترام بگذارند و آنها را دوست داشته باشند. هیچوقت تشکر نمیکنند.. آنها وجدان ندارند و از شما سوءاستفاده میکنند و از اینکه چه احساسی دارید ناراحت نمیشوند.

چرا کسانی را دوست داریم که دوستمان ندارند

خنجر از پشت

افراد سمی، در مورد رفتار وحشتناک دیگران صحبت می کنند در حالی که هرگز اشتباهات خودشان را نمی بینند یا نمی پذیرند. آنها عیب های خود را به گردن دیگران می اندازند. صحبت کردن پشت سر دیگران، برای آنها یک بازی است . مهم نیست که چه کسی صدمه ببیند یا آبروی چه کسی برود.

بی ثباتی عاطفی

معاشرت با فردی که از نظر عاطفی ناپایدار هستند گیج کننده است. شما هرگز نمی توانید بگویید چه چیزی آنها را از تعادل خارج می کند. شما باید همیشه مراقب باشید که شوخی که می خواهید بکنید آنها را عصبانی نکند.

رفتار نامتعادل آنها در زندگی،شما را ناامید و گیج می کند.

ذهن مرد عاشق

نیاز

همه ما دوست داریم که به ما اهمیت بدهند. دوست داریم کسی را داشته باشیم که همیشه در کنار ما باشد، از ما تعریف کند و همیشه با هر کاری که انجام میدهیم موافق باشد و از آن حمایت کند. زیرا این حس برتری و امنیت را به ما می دهد.

با این حال، افراد نیازمند به سرعت کسل کننده می شوند. به زودی متوجه خواهید شد که آنها چون از تنها ماندن خیلی می ترسند به شما نیازمند هستند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد