اونس طلا2394.45
مظنه16,156,000
18 گرم3,729,600
ارزش سکه36,399,468
قدیم (بهار)40,500,000
جدید (امامی)43,300,000
نیم25,800,000
ربع15,800,000

5 دلیل اینکه با فردی اشتباه ازدواج میکنید

گاهی اوقات شرایط غیرقابل پیش بینی ، مشکلات شخصیتی و اشتباهاتی که افراد در روابطشان انجام میدهند منجر به جدایی میشود.

گاهی اوقات شرایط غیرقابل پیش بینی ، مشکلات شخصیتی و اشتباهاتی که افراد در روابطشان انجام میدهند منجر به جدایی میشود. اشتباهاتی مانند اولویت دادن های اشتباه ، بحث و جدل، ناامیدی، اهمیت دادن به دیگران و غیره، می تواند منجر به ایجاد خلأهای بزرگی شود که به رابطه پایان دهد.

ما در سایت طلا، پنج دلیل اصلی که چرا با افراد اشتباه وارد رابطه میشوید را برای شما آورده ایم.

1. شما فکر می کنید که می توانید او را تغییر دهید

هیچ کس ، کامل نیست. هرکسی را که ملاقات میکنید ویژگی های اخلاقی خودش را دارد که بعضی از آنها ممکن است برای شما خوشآیند نباشد. شاید بتوانید بعضی از ویژگی ها را بپذیرید اما اگر به فکر این هستید که او را به مرور زمان تغییر دهید، در اشتباه هستید. طبق مطالعات، افرادی که تلاش میکنند شریکشان را تغییر دهند، همیشه در روابطشان شکست میخورند.

تلاش برای تغییر یا کمک به کسی که دوستش دارید اشکالی ندارد. شاید او نخواهد تغییرکند یا قادر به تغییر نباشد. ازدواج کردن با چنین فردی به امید اینکه او در آینده تغییر میکند، اشتباه است. همه عیب ها قابل چشم پوشی نیستند.

2. از تنها ماندن می ترسید

وقتی از تنها ماندن میترسید، از خط قرمزهایتان میگذرید مبادا تنها بمانید. بیشتر مردم اعتراف میکنند که مجرد بودن را نمیتوانند تحمل کنند، فقط به این دلیل که کسی نیست که با آنها تماس بگیرد یا به آنها پیامک بزند تا حال آنها را بپرسد. اشتباهی که در روابط این افراد منجر به جدایی آنها میشود این است که آنها میخواهند خلاء عاطفیشان را به هر قیمتی پر کنند اما بعد از مدتی ناامید میشوند و چیزی که میخواهند را در رابطه بدست نمی آورند.

3. پرکردن جای شخص دیگر

مطالعات نشان میدهد که برخی از خانمها به دنبال مردی میگردند که شبیه پدرشان باشد در حالی که مردان در روابط به دنبال دخترانی شبیه مادرشان هستند. و آنها این کار را برای جایگزینی دلبستگی انجام می دهند. شاید بخواهید جای خالی پدر و مادر و یا شخصی که قبلا دوست داشتید را پر کنید اما هیچکس شبیه دیگری نیست و این نوع روابط فقط منجر به شکست میشود و در این روابط به هیچ نتیجه ای نمیرسید.

4.سریع عاشق شدن

کسانی که خیلی سریع عاشق می شوند نیز به همان سرعت از عشق فاصله می گیرند و این به این دلیل است که آنها معمولاً از روی شهوت یا جذابیت ظاهری عاشق دیگران میشوند.

5. سازگار نیستید

شما باید کسی را انتخاب کنید که بتوانید با او زندگیتان را بسازید. جذابیت ظاهری خوب است اما شخصیت مهمترین اصل و پایه یک رابطه سالم و ماندگار است. مهم ترین چیزی که باید به آن توجه کنید این است که آیا ارزش های شما باهم شباهت دارد یا خیر.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد