اونس طلا2301.01
مظنه15,406,000
18 گرم3,556,400
ارزش سکه34,709,718
قدیم (بهار)39,400,000
جدید (امامی)42,350,000
نیم25,000,000
ربع15,000,000

آیا اینستاگرام گرفتن اسکرین شات از استوری را به کاربر اطلاع رسانی می کند؟

کاربران در شبکه‌های اجتماعی می‌گویند اگر از استوری کلوز فرند اینستاگرام اسکرین‌شات بگیرید، صاحب اکانت متوجه می‌شود. بررسی‌های زومیت نشان می‌دهد حقیقت چیز دیگری است.

به گزارش سایت طلا، کاربران در شبکه‌های اجتماعی می‌گویند اگر از استوری کلوز فرند اینستاگرام اسکرین‌شات بگیرید، صاحب اکانت متوجه می‌شود. بررسی‌های زومیت نشان می‌دهد حقیقت چیز دیگری است.

شماری از کاربران ایرانی در توییتر از فعال شدن قابلیت جدیدی در اینستاگرام خبر می‌‌دهند که نخستین آزمایش آن را در سال ۲۰۱۸ دیده بودیم. کاربران می‌گویند به موجب اعمال تغییراتی در اینستاگرام، اگر از استوری‌هایی که در بخش کلوز فرند گذاشته‌ شده‌اند اسکرین‌شات بگیرید، صاحب حساب کاربری متوجه این موضوع می‌شود.

اینستاگرام در سال ۲۰۱۸ به‌صورت آزمایشی اطلاع‌رسانی درباره‌ی گرفته شدن اسکرین‌شات از استوری را آغاز کرد. این قابلیت که به‌صورت محدود به تعدادی از کاربران منتخب ارائه شده بود، مدتی بعد از دسترس خارج شد و از آن زمان تاکنون چنین قابلیتی در بخش استوری اینستاگرام مشاهده نشده است.

در روزهای اخیر کاربران توییتر فارسی به دفعات نگرانی خود را درباره‌ی فعال شدن نوتیفیکیشن اسکرین‌شات اینستاگرام ابراز کرده‌اند. برخی از کاربران می‌گویند این قابلیت همچون ریپلای بخش دایرکت به‌صورت محدود فعال شده است. گروه دیگری از کاربران ادعا می‌کنند که قابلیت جدید صرفاً در نسخه‌ی iOS فعال شده است.

این دو اسکرین‌شات را کاربران توییتر فارسی به اشتراک گذاشته‌اند

بررسی‌های اولیه‌ی زومیت نشان می‌دهد تغییری که کاربران از آن حرف می‌زنند در اینستاگرام اعمال نشده است. از طرفی، هیچ‌یک از رسانه‌های معتبر به چنین تغییری اشاره نکرده‌اند. خود اینستاگرام نیز تا لحظه‌ی نوشته شدن این مقاله اطلاعیه‌ای درباره‌ی فعال شدن نوتیفیکیشن اسکرین‌شات از استوری منتشر نکرده است.

اینستاگرام در هفته‌های اخیر درگیر حواشی زیادی شد. این شبکه‌ی اجتماعی رسماً اعلام کرد که قصد دارد بیش از پیش بر محتوای ویدیویی متمرکز شود. در واکنش به این اتفاق شماری از چهره‌های سرشناس اینستاگرام نظیر کایلی جنر انتقاد خود را به‌صورت علنی ابراز کرده‌اند. رئیس اینستاگرام در ابتدا اعلام کرد این شبکه‌ی اجتماعی به اعمال تغییرات ادامه می‌دهد، اما در نهایت اینستاگرام از مواضع خود عقب‌نشینی کرد.

شبکه‌ی اجتماعی پرمخاطب تحت مالکیت متا (فیسبوک سابق) اکنون بیشتر از هر زمان دیگری در مرکز توجه قرار گرفته است. فید تمام‌صفحه، تبدیل شدن ویدیوهای جدید به Reel و نمایش عکس‌ها به‌صورت تمام‌صفحه تغییراتی هستند که دیر یا زود به‌صورت گسترده اعمال می‌شوند.

اینستاگرام از مدت‌ها پیش میزبان قابلیت ریپلای در بخش دایرکت شده، اما تعداد زیادی از کاربران هنوز به این قابلیت دسترسی ندارند. با در نظر گرفتن این موضوع ممکن است نوتیفیکیشن اسکرین‌شات از استوری یکی دیگر از قابلیت‌هایی باشد که به‌صورت محدود دردسترس قرار می‌گیرد.

آیکون‌هایی که با دایره‌ی قرمز مشخص شده‌اند نشان می‌دهند از عکسی که ارسال کرده‌اید اسکرین‌شات گرفته شده است

باری دیگر تأکید می‌کنیم که براساس اطلاعات رسمی، اینستاگرام درحال‌حاضر چنین قابلیتی ندارد، بااین‌حال اگر از تصاویر زمان‌داری که در بخش دایرکت ارسال می‌شوند اسکرین‌شات بگیرید، طرف مقابل متوجه می‌شود (همین قابلیت نیز به‌صورت گسترده قابل دسترس نیست).

اینستاگرام هر لحظه ممکن است سیاست‌هایش را تغییر دهد و قابلیت‌های جدید به پلتفرمش اضافه کند. درحال‌حاضر اسنپ‌چت، شبکه‌ی اجتماعی محبوب، گرفته شدن اسکرین‌شات از استوری را به صاحب حساب کاربری اطلاع‌رسانی می‌کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد