اونس طلا2373.79
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000
گزارش آگهی

معرفی بهترين ابزارهای تریدینگ ارز دیجیتال جهان

کدام صرافی ارز دیجیتال با ایران کار می کند؟ چه ابزارهایی برای تریدینگ از داخل ایران مناسب است؟

کدام صرافی ارز دیجیتال با ایران کار می کند؟ چه ابزارهایی برای تریدینگ از داخل ایران مناسب است؟ بهترین این نرم افزارها چیست؟ برای پاسخ به این سوالات کافیست که در این مقاله همراه ما باشید. امروز به سراغ بهترین ابزارهاي تریدینگ ارز دیجیتال در دنیا رفته ایم و قصد داریم آنها را یک به یک بررسی کنیم. این نرم افزارها معمولا برای تحلیل آمار و داده مورد استفاده قرار می گیرند تا به کمک آنها توان تحرکات بازار را تا حدی پیش بینی کرد. اگر تریدر هستید یا قصد دارید اطلاعات یک رمزارز را تحلیل کنید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

کوینجی (Coinigy)

کوینجی پلتفرمی فوق العاده مفید برای معامله ارز دیجیتال است و در کنار این مورد برای تحلیل تکنیکال هم کاربرد دارد. این نرم افزار تحلیل، تریدرهای تازه کار بسیاری را آموزش داده و کمک کرده که به تریدر حرفه ای تبدیل شوند. ویژگی اصلی این برنامه ادغام 45 صرافی معتبر است. با همسان سازی این صرافی ها حالا برای مدیریت دارایی خود تنها با یک پتلفرم طرف هستیم. گرچه که معامله ارز دیجیتال بخش بزرگی از این پلتفرم را تشکیل می دهد اما بخش اصلی این سرویس همان تحلیل داده هاست. این برنامه بیش از 75 اندیکاتور تکنیکال دارد. با (Coinigy) تحلیل بازار به یک کار لذت بخش تبدیل می شود.

ترید دش (Tradedash)

ترید دش یک نرم افزار برای تحلیل داده های کریپتوکارنسی است.Tradedash از Bittrex و Binance به عنوان دو تا از بهترین صرافی های جهان پشتیبانی می کند. شاید برایتان سوال پیش بیاید که از بین این دو صرافی کدام صرافی ارز دیجیتال با ایران کار می کند؟ جواب هیچکدام است. خلاف Coinigy که یک نرم افزار مبتنی بر وب است، Tradedash اپلیکیشن مخصوص به خود را برای دکستاپ دارد. این قضیه مزیت های زیادی را برای ترید دش مانند سهولت و سرعت بیشتر، امنیت بالا و امکان ذخیره سازی اطلاعات به شکل آفلاین فراهم می کند.

تریدینگ ویو (Tradingveiw)

تریدینگ ویو پلتفرمی با قابلیت شخصی ‌سازی اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال، رسم نمودار و تحلیل دارایی ‌های مالی است. اندیکاتورها در حقیقت الگو، اشکال و خطوطی هستند که تریدرها هر روز به کمک آنها تحلیل را انجام می دهند. Tradingveiw با اینکه رایگان است اما امکانات بسیار زیاد و خوبی به کاربران خود می دهد و از همین رو برای استفاده، بهترین گزینه است.

ابزارهای این سرویس بسیار دقیق بوده و به همین خاطر تریدرهای حرفه ای در استفاده از آن با مشکلی مواجه نخواهند شد. تریدینگ ویو هم مناسب افراد حرفه ای و هم مناسب تریدرهای تازه کار است.

کوین مارکت کپ (Coinmarketcap)

این دیتابیس مقدار زیادی از داده را پیش روی کاربر قرار خواهد داد. دیتا به شکل رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و هزینه ای بابت ارائه آنها دریافت نمی شود. این سایت دارای قابلیت های زیادی مثل امکان استفاده از انواع چارت ها و نمودارها، آخرین تغییرات و امکانات دیگر است. این پلتفرم امکان شخصی سازی فراوانی را به کاربر خود خواهد داد. این امکانات باعث می شود شما پرتفوی شخصی خود را بسازید و اکانت خودتان را کاملا تغییر دهید. شما برای معاملات خود می­ توانید از ابزارهای مختلف این پلتفرم مثلماشين حساب کوین مارکت کپ و هزاران ابزار دیگر کمک بگیرید.

برای چک کردن لیست قیمت رمز ارزها، سری بهhttps://ok-ex.io بزنید.

کوین مارکت کال (CoinmarketCal)

وبسایت کوین مارکت کل (CoinMarketCal) یک بانک اطلاعاتی فاندامنتال روز، مورد اعتماد و پر اهمیت است که مثل یک تقویم، تمامی رویدادها و اخبار مربوط به دنیای ارزدیجیتال را پوشش می ‌دهد. کوین مارکت کال دارای ابزار مختلفی برای استفاده کاربر است. این ابزارها خیلی ساده طراحی شده اند تا تریدرهای آماتور هم بتوانند از آن استفاده لازم را ببرند. کوین مارکت کال هم اکنون یکی از معتبرترین و منبع اصلی اخبار برای سرمایه گذاران بوده و در زندگی آنها مثل یک تقویم شده است. اگر به دنبال نرم افزاری هستید که روزانه بتوانید رویدادها را رصد کنید کوین مارکت کال را اصلا از دست ندهید.

بیت کوین ویژوال (BitcoinVisuals)

BitcoinVisuals ابزاری برای تحلیل روزانه رمزارز بیت کوین است. شاید فکر کنید که این نرم افزار تنها به درد افرادی می خورد که بر روی بیت کوین سرمایه گذاری کرده اند. در حالی که اصلا این طور نیست. بیت کوین در حال حاضر به عنوان بزرگترین و ارزشمندترین رمزارز بازار تحرکات و نوساناتش بر روی تمام ارزها تاثیر می گذارد. پس رصد آن نه تنها اشتباه نیست بلکه یک تفکر آینده نگر است. در این اپلیکیشن شما می ‌توانید گزینه های زیادی مثل هزینه‌ کارمزد هر تراکنش، وضعیت هش ریت بیت کوین یا سختی شبکه را بررسی نمایید. برای خرید و فروش بیت کوین به سراغ https://ok-ex.io/buy-and-sell/BTCبروید.

کریپتو میزو (CryptoMiso)

رمزارزها پروتکل هایی نرم افزاری هستند و اگر فرایند توسعه و بهبود شبکه آنها انجام نگیرد، آینده ای برای آنها در کار نیست و پس از مدتی از بین خواهند رفت. به همین خاطر حفظ و بهبود شبکه های blockchain و crypto به شدت حائز اهمیت است و اصلا نباید آن را شوخی گرفت. بیشتر پروژه های دنیای ارزدیجیتال اوپن سورس یا همان دارای منابع باز هستند. به همین دلیل است که می توان منابع آنها را در پایگاه جامع Github مشاهده کرد. تنها مشکلی که هست نحوه پیدا کردن آنها و سخت بودن این مورد خواهد بود. در اینجا ابزار نظارتی Github یعنی CryptoMiso وارد عمل می شود و مشکل ما را حل خواهد کرد. به کمک CryptoMiso می توان بررسی کرد که چقدر از یک پروژه رمزنگاری شده در یک بازه زمانی خاص پایان پذیرفته یا انجام شده است. این ابزار امکان چنین ردیابی هایی را در پروژه های خاص فراهم خواهد کرد.

سخن آخر

کدام صرافی ارز دیجیتال با ایران کار می کند؟ سوال سختی است و شاید تعداد گزینه های ما به تعداد انگشتان یک دست هم نرسد. برای همین حرکت منطقی تر و بهتر این است که با صرافی های داخلی مثل اوکی اکسچنج کار کنید. این صرافی ها از صرافی های معتبر ارز دیجیتال هستند که با استفاده از آنها دیگر نگران مسائل تحریمی و مسدودی حساب و دارایی تان نخواهید بود. برای تریدینگ از نرم افزارهایی که در بالا معرفی کردیم استفاده کنید تا مثل حرفه ای ها باشید. ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه بودید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد