اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

7 رازی که مدل های اینستاگرام نمی خواهند شما بدانید

اینستاگرام ما را مجبور می کند تا تلاش کنیم و شبیه مدل های اینستاگرام بشویم.

اینستاگرام ما را مجبور می کند تا تلاش کنیم و شبیه مدل های اینستاگرام بشویم. ضرب المثلی وجود دارد که می گوید «کتاب را از روی جلدش قضاوت نکنید.»

تلاش برای شبیه شدن به مدل های اینستاگرام ضرری ندارد، اما در اینجا مواردی وجود دارد که آنها به شما نمی گویند.

زاویه عکس عالی است، نه بدن آنها

گرفتن یک عکس از زاویه مناسب می تواند شما را بی عیب و نقص نشان دهد. مدلهای اینستاگرام به شما نمیگویند که عکسی که از آنها میبینید در زاویه مناسب گرفته شده است. در زندگی واقعی، آنها دقیقاً شبیه به عکس هایشان نیستند. برای به دست آوردن ژست های ایده آل نیاز به تمرین دارید.

گیاه خواری

گیاه خواری فواید کوتاه مدتی دارد، اما به دلیل کمبود شدید کالری مضر است. مدل های اینستاگرام این را به شما نمی گویند. شما آنها را میبینید که رژیم های مختلف گیاه خواری، مدیترانه ای و غیره را تبلیغ میکنند، اما نمیدانید که آنها واقعا خودشان از آن استفاده کرده اند یا خیر.

تبلیغ

دندان های زیبا آنها، موها ، اندام و غیره هیچکدام دلیل خوبی برای این نیست که از روش های آنها برای زیبایی استفاده کنید. آنها برای انجام کارشان حقوق می گیرند. یعنی با محصولات عکس میگیرند تا فروش بیشتری داشته باشند. خیلی از آنها در حقیقت از این لوازم یا پزشکان استفاده نکرده اند . آنها آنقدر خوب این کار را انجام می دهند که بسیاری از مردم معتقدند حرف هایشان واقعی است.

خوشحالی برنامه ریزی شده

آن عکس هایی که فکر می کنید خود به خود گرفته شده اند، برنامه ریزی شده اند. مثل این است که دوستتان به شما بگوید عادی راه بروید وبخندید تا از شما عکس بگیرد. عکس های شما کاملا طبیعی است. مدلهای اینستاگرام به شما نمیگویند که آن عکسها برنامهریزی و تمرین شدهاند .

آنطور که فکر میکنید ورزش نمیکنند

آمار نشان می دهد که ۶۷ درصد از افرادی که در باشگاه ثبت نام می کنند هرگز آن را ادامه نمی دهند. ما تنها کسانی نیستیم که ورزش نمیکنیم . شما عکسهای مدلهای اینستاگرام را در باشگاه می بینید ، اما به این معنی نیست که آنها همیشه به باشگاه میروند. ممکن است این تصاویردر تمرینات قبلی گرفته شده باشد و بعدا آنها را پست کنند.

فیلترها می توانند آنها را لاغرتر نشان میدهند

این روزها هر کسی می تواند فرم بدنی عالی را در عکس ها داشته باشد. شما باید فیلترهای مناسب را بشناسید تا بدن خودتان را به آنچه می خواهید تبدیل کنید. مدل های اینستاگرام به شما حقایق را نمی گویند که گاهی اوقات فیلترها به نور بستگی دارند تا لاغرتر از آنچه هستند به نظر برسند.

رژیم غذایی سالم

آنها عکس هایی از خودشان در حال خوردن هویج، مقدار زیادی سبزیجات، سیب و موز و آب میوه منتشر می کنند. آنها نمی گویند که همبرگر، مرغ و چیپس مصرف میکنند و رژیم های غذایی کاملی ندارند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد