اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نشانه های مخفی اینکه کسی شما را واقعا دوست دارد

بعضی از افراد شجاعت اینکه به شما بگویند که دوستتان دارند، را ندارند.

بعضی از افراد شجاعت اینکه به شما بگویند که دوستتان دارند، را ندارند. اما نشانه های مخفی دوست داشتن را از خودشان نشان میدهند .

ما در سایت طلا، این نشانه ها را برای شما جمع آوری کرده ایم تا بدانید چه کسی در اطرافتان شما را دوست دارد.

هنگامی که شما در کنارش هستید، تغییر میکند

او وقتی در کنار شماست، سعی میکند جذابیت خود را بیشتر کنند مثلا آرامتر، با صدای نازک و یا مردانه صحبت میکند و از حالات چهره برای ابراز عشق استفاده میکند. هرکسی متفاوت است. برخی افراد کاملا با اعتماد به نفس هستند اما ممکن است در کنار شما خجالتی یا ساکت شوند.

با دقت به شما گوش می دهند

ما علاقه خودمان را به کسی از طریق گوش دادن نشان می دهیم. افرادی که در ابتدای رابطه هستند ، بیشتر باهم گفتگو میکنند. او به حرف هایتان توجه میکند و با شما ارتباط چشمی برقرار میکند، سرش را تکان میدهد و لبخند میزند.

نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق

کارهای کوچکی برایتان انجام می دهد

همه ما زبانهای مختلفی برای ابراز عشق داریم. به همین دلیل ،ممکن است او عشق خودش را با کلمات ابراز نکند، اما سعی میکند عشق خودش را از طریق ۱۰۰۱ کار کوچک و از خودگذشتگی به شما نشان دهد. از ریختن قهوه گرفته تا گرفتن چتر بالای سرتان در روز بارانی، گذاشتن یادداشت های کوچک وخنده دار و یا خریدن شکلات.

چیزهای کوچکی را که گفتید به خاطر می آورد

وقتی کسی را عاشقانه دوست داریم، تمام توجه خودمان را به او معطوف می کنیم. تلاش میکنیم تا جزيیات زندگی اش را بدانیم و آنها را به خاطر بسپاریم . او هرچه بیشتر در مورد شما بداند، شانس بیشتری برای جذب کردن، شما دارد. چیزهایی که دوست دارید و ندارید ، ترس ها و رویاهای شما همه در حافظه او حک شده است تا بتواند از این اطلاعات مهم برای نزدیک شدن به شما استفاده کند.

تلاش کردن

تلاش کردن برای کسی ، بزرگترین نشانه عشق است. وقتی برای کسی که دوستش داریم و عاشقش هستیم، ارزش قائل باشیم همیشه تلاش میکنیم که او را در اولویت اول زندگیمان بگذاریم و به او اهمیت بدهیم تا از ما راضی و خشنود باشد.

به قول خود عمل می کند

او هرگز زیر قول خودش نمیزند. او وقتی میگویند که میخواهد شما را ببیند ، هرگز قرارش را لغو نمیکند و اگر بگوید با شما تماس میگیرد حتماً با شما تماس میگیرد.

نشانه های مردی که شما را دوست دارد

به شما می گوید که چقدر تفاهم دارید

مطالعات نشان دادهاند که ما افرادی را جذب میکنیم که شبیه خودمان هستند. ما بیشتر جذب کسانی میشویم که نگرشها، ویژگیهای شخصیتی، علایق ، ارزشها و سایر ویژگیهای مشابه با ما را دارند.

بهانه آوردن برای دیدن شما

او با مسخره ترین بهانه ها تلاش میکند شما را ببیند . چه در محل کار، چه در منزل و چه در خیابان.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد