اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیا شما جذاب تر از چیزی هستید که فکر می کنید؟

روانشناسی زرد میگوید به حرف مردم توجه نکنیم و همانگونه که دلمان میخواهد زندگی کنیم، این اشتباه است.

روانشناسی زرد میگوید به حرف مردم توجه نکنیم و همانگونه که دلمان میخواهد زندگی کنیم، این اشتباه است. به عنوان موجودات اجتماعی، ما باید همیشه به نحوه درک و تفکر دیگران نسبت به خودمان توجه کنیم. اما چقدر در برابر تصورات مردم از خودتان آسیب پذیر هستید؟

با توجه به چندین نوع تحقیق علمی، ما در سایت طلا ، دلایلی که باعث میشود خودمان را قبول نداشته باشیم برای شما جمع آوری کرده ایم.

ویژگی آدم های خاص : شکل و اندازه بدن

همه تصور می کنند که لاغر بودن جذابیت بیشتری دارد و این تصورات غلط باعث شده که مردم وقتی چاق میشوند، خودشان را زشت ببینند. در عصر رسانه های اجتماعی ، ما این ایده آل ها را در ذهنمان ثبت کنیم و براساس آنها جذابیت خودمان را بسنجیم. در واقعیت، افراد زیادی هستند که بدن لاغر یا پوست بی عیب و نقص ندارند اما بسیار جذاب هستند. تناسب اندام برای سلامتی شما خوب است اما دلیلی برای عدم جذابیت شما نیست.

مرد جذاب از دید زنان

جذابیت جسمی و ظاهری

طبق تحقیقات، وقتی فقط به جذابیت فیزیکی توجه میکنید، مهمترین عوامل تأثیرگذار بر جذابیت را نادیده میگیرید. این فقط ظاهر شما نیست که شما را جذاب میکند. رفتار و شخصیت شما یکی از مهمترین دلایل جذابیت شماست. دلیل اصلی اینکه ما عشقمان را جذابتر از غریبهها میدانیم این است که شخصیت آنها را میشناسیم.

با گذشت زمان، جذابیت فیزیکی شما برای شریک زندگیتان بیشتر به احساسی که به یکدیگردارید، بستگی دارد. احترام، عشق، مراقبتی از یکدیگر، جذابیت شما را بیشترمی کند.

نشانه های جذاب بودن: مقایسه ناعادلانه

شخصیت از جایی شروع می شود که مقایسه کردن خودتان با دیگران را تمام کنید. وقتی خودمان را با دیگران مقایسه می کنیم، خود را با چیزی که در واقعیت وجود ندارد می سنجیم. به همین دلیل است که شما احساس خوبی نسبت به خودتان ندارید.

مطالعات نشان میدهد وقتی عکسهای افراد بسیار زیبا را میبینیم، عزت نفس و اعتماد به نفسمان را از دست میدهیم. حالا تصور کنید که مردم چند ساعت در روز را صرف تماشای عکس های عالی و فیلتر شده در شبکه های اجتماعی میکنند؟

باید بدانید که شما ناخودآگاه، خودتان را با دیگران مقایسه میکنید و این باعث میشود دیگرخودتان را دوست نداشته باشید. به همین دلیل است که رسانههای اجتماعی خطر ابتلا به افسردگی را افزایش میدهد.

یک عکس بی نقص مساوی با یک زندگی بی نقص نیست. نگرش خودتان را تغییر دهید تا به خود واقعیتان افتخار کنید.

 عواملی که مرد را برای زن جذاب می کند

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد