اونس طلا2297.54
مظنه14,976,000
18 گرم3,457,200
ارزش سکه33,740,928
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

9 موردی که مردان به آنها اهمیت نمی دهند (اما زنان فکر می کنند به آنها اهمیت می دهند)

مسئله این است که مردها با هم فرق دارند. آنها شما را دوست دارند ، اما به کارهایی که شما انجام می دهید آنطور که می خواهید اهمیتی نمی دهند.

مسئله این است که مردها با هم فرق دارند. آنها شما را دوست دارند ، اما به کارهایی که شما انجام می دهید آنطور که می خواهید اهمیتی نمی دهند.

1. صورت بدون آرایش شما در صبح

مردان به صورت بدون آرایش شما در صبح اهمیت نمیدهند. آنها خودشان را درگیر آرایش یا روتین های آرایشی شما نمی کنند. آنها صبح از خواب بیدار می شوند، صورت خود را می شویند و مسواک میزنند و به محل کارشان میروند . بهمین خاطر آن‌ها از آرایش و لوازم آرایشتان کمتر انتقاد کنند. مردان زنانی را دوست دارند که آرایش آنها کم یا بدون آرایش باشند.

2. کمی افزایش وزن

با توجه به استانداردهای زیبایی جامعه، زنان نسبت به افزایش یا کاهش وزنشان حساس تر شده اند. آنها همیشه دقت میکنند که چند کیلو وزن اضافه یا کم می کنند. اما حقیقت این است که مردان به آن اهمیت نمی دهند. وقتی مردی با شماست، به این دلیل است که شما را دوست دارد. برای آنها مهم نیست که چند کیلو وزن کم کرده یا اضافه کرده اید.

علت فاصله گرفتن مرد از زن

3. خرید

خرید کردن برای خانم ها سرگرم کننده است. راه رفتن در راهروهای مختلف و امتحان کردن لباس های جدید بسیار هیجان انگیز است. اما مردان هیچ حسی نسبت به اینکار ندارند. آنها فقط خرید غذا یا کنسول های بازی را دوست دارند. بر خلاف زنان، مردان دقیقا می دانند که چه چیزی می خواهند بخرند. آنها نمی خواهند در حالی که شما پنج لباس مختلف را امتحان می کنید در بازار راه بروند.

4. آرایش

وقتی با مردتان در مورد پالت‌های پودر و یا لوازم آرایشی جدیدتان با هیجان صحبت می‌کنید، او فقط نگاه میکند و لبخند میزند. او در واقع اهمیتی به لوازم آرایش شما نمی دهد.

5. برچسب ها و طراحان گران قیمت

مردان امروزی، بیشتر به ست کردن یک لباس اهمیت می دهند. آن‌ها بیشتر روی پوشیدن لباس‌های عالی و زیبا تمرکز می‌کنند و این را از شریک زندگیشان هم می‌خواهند. اما می دانید چه چیزی را متوجه نمی شوند یا به آن اهمیت نمی دهند؟ برچسب طراح. مردان به طراحان یا لباس‌های گران قیمت اهمیت نمی‌دهند و دوست ندارند در مورد مدل های جدید ورساچه یا فندی گفتگو کننند. فقط شیک بودن را دوست دارند.

6. طالع بینی

اکثر مردان به طالع بینی اعتقاد ندارند. آنها برایشان مهم نیست در ماه بعد چه اتفاقی برایشان میافتد و یا چه شخصیتی دارند.

نشانه های عدم علاقه مرد به زن

7. مکان

وقتی از او می‌پرسید که می‌خواهد برای شام کجا برود، و او پاسخ می‌دهد: «هرجا که شما دلتان می‌خواهد»، ناراحت نشوید.

هر جایی که انتخاب کنید برای او خوب است و برایش مهم نیست کجا میخواهد برود. شما لیست غذا را می بینید و همه را بررسی میکنید اما او برایش مهم نیست و علاقه ای به آن ندارد. او همان غذای همیشگی اش را سفارش می دهد.

8. زندگی بازیگران

مرد شما اهمیتی نمی دهد که کارداشیان ها یک بچه دیگر به دنیا آورده اند یا طلاق گرفته اند. آن ها برنامه های ورزشی، موزیک ویدئو، فیلم های معمایی/هیجانی/اکشن را دوست دارند.

بنابراین وقتی در مورد بازیگر یا خواننده مورد علاقه خودتان با او صحبت می کنید، به یاد داشته باشید که او روز بعد هیچ جزئیاتی را به یاد ندارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد