اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چه زمانی دخترها بعد از جدایی دلشان برای شما تنگ میشود؟

حقیقت این است که وقتی دلتنگ آنها نمی شوید آنها دلشان برای شما تنگ میشود و به شما فکر می کنند.

اگر دلتان برای عشق سابقتان تنگ شده است و با خودتان فکر می کنید، "چه زمانی دلش برای شما تنگ می شود"، یک خبر خوب برای شما داریم . حقیقت این است که وقتی دلتنگ آنها نمی شوید آنها دلشان برای شما تنگ میشود و به شما فکر می کنند.

کاهش احساس گناه و تقویت تصمیم جدایی

اگر او بلافاصله پس از جدایی دلش برای شما تنگ نشد، به این معنی نیست که او هرگز در آینده دلش برای شما تنگ نمیشود.بعد از اینکه رابطه خودتان را با او قطع کردید، روی زندگی خودتان تمرکز میکنید و این باعث میشود آنها کنجکاو شوند که شما چه کاری انجام میدهید که با آنها دیگر در ارتباط نیستید. این بی توجهی باعث شود که او بخواهد با شما ارتباط برقرار کند.

عذاب وجدان بخاطر رها کردن شما

نیاز به حمایت عاطفی دارند

او وقتی در رابطه جدیدش آسیب میبیند دلش برای شما تنگ میشود. افسردگی ، جدایی و آسیب هایی که بعد از ترک کردن شما تجربه میکند باعث میشود به شما فکر کند و دلش برای شما تنگ شود. اما همیشه این دلتنگی بخاطر این نیست که پشیمان است ، گاهی بخاطر این است که او میخواهد نیازهای عاطفی اش را ارضاء کند و زمانی که حالش خوب شد شما را دوباره ترک کند.

عذاب وجدان بخاطر رها کردن شما

قوی و مستقل باشید و اعتماد به نفس داشته باشید. به او التماس نکنید زیرا این بزرگترین بی احترامی به خودتان است و خودتان را پیش او حقیر میکنید. التماس کردن، گریه کردن و تهدید کردن نشان میدهد که شما نمیتوانید از خودتان مراقبت کنید .

با التماس کردن او فقط دلش برای شما میسوزد ، به رابطه برمیگردد اما اگر دوباره رابطه را ترک کند شما بیشتر آسیب میبینید.

نیاز به حمایت عاطفی دارند

شما را شاد میبیند

اگر بعد از تجربه تلخی که داشتید مجدد روی پاهای خودتان بایستید ، اهدافتان را دنبال کنید، تفریح کنید و شاد باشید و کارهایی انجام بدهید که او متوجه تغییرات شما بشود. او کنجکاو میشود که بداند چطور بعد از جدایی و بدون او خوشحال و پرانرژی هستید. او با شما تماس میگیرد اما نه اینکه دلش برای شما تنگ شده، فقط به این خاطر که میخواهد بداند چطور بدون او خوشحال هستید یا هنوز دوستش دارید.

اینکه بتوانید آسیب هایتان را فراموش کنید و زندگیتان را از نو بسازید حداقل ۶ ماه زمان میبرد. اگر نمیخواهید دوباره صدمه ببینید با او ارتباط برقرار نکنید.

اگر او دیگر با شما تماس نگرفت، یعنی شما را کاملا فراموش کرده و زندگی جدیدش را دوست دارد.

هرگز فراموش نکنید که اگر رابطه ای به پایان رسید یعنی آن رابطه سمی بوده است و در هیچ صورتی به برگشتن مجدد او فکر نکنید، حتی اگر دوستش دارید. دوست داشتن دلیل خوبی برای تکرار یک اشتباه نیست.

 چگونه بعد از جدایی به ارامش برسیم

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد