اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رازهایی که درونگراها باید بدانند

شما با دوستانتان به یک مهمانی رفته اید و همه دور هم جمع شده اند. اما شما، یک درونگرا هستید.

شما با دوستانتان به یک مهمانی رفته اید و همه دور هم جمع شده اند. اما شما، یک درونگرا هستید و در حالیکه لبخند می زنید، به سادگی یک گوشه می نشینید و از دیدن آنها لذت میبرید. در آن لحظه، افکار مختلفی در ذهن هرکسی که به شما نگاه می کند وجود دارد. تصورات غلط بسیاری در مورد افراد درونگرا وجود دارد و این به این دلیل است که طبیعت آرام آنها، آنها را بسیار مرموز می کند و مردم چیزی را که درک نمیکنند، دوست ندارند.

افرادی که از شخصیت شما انتقاد میکنند

وقتی کسی از شما می پرسد: "چرا اینقدر ساکتی؟"

به او بگویید: " شما چرا انقدر سر و صدا میکنی؟" کمی گستاخانه است اما باعث میشود دیگر از رفتار شما انتقاد نکنند.

درونگرایی یک ویژگی شخصیتی است. مردم انتخاب نمی کنند که درونگرا باشند یا برون گرا. این ویژگی ذاتی است. افراد درونگرا اغلب اوقات طرد میشوند زیرا برون گرایی شخصیت مورد علاقه اکثر مردم است. مردم متفاوت بودن را یک نقص میدانند .

عاشق شدن افراد درونگرا

فکر می کنند شما زندگی غم انگیزی دارید

برخی افراد دوست دارند به درونگراها نگاه کنند و برای آنها تاسف بخورند. آنها فکر می کنند که درونگراها احساس تنهایی و ناامیدی می کنند. آنها نمیتوانند تنها زندگی کردن را درک کنند. کسانی که فقط دنیا را از دید خودشان میبینند، نمیتوانند درونگراها را درک کنند. اینگونه افراد احساس همدلی ندارند و غم و ناامیدی های درونشان را به درونگراها ربط میدهند. درونگراها آرامش بیشتری دارند و خودشان را دوست دارند.

اگر با یک درون گرا صحبت کنید و به سرعت شخصیت منحصر به فرد او را درک میکند.

دست کم گرفته شدن یا نادیده گرفته شدن

یک فرد برون گرا می تواند با هرکسی ملاقات کند و به سرعت از کلماتش استفاده کند تا در زمینه شغلی پیشترفت کند. فروشنده ای که قدرت قانع کردن دیگران را داشته باشد، فروش بیشتری دارد. اما یک درون گرا کسی است که ایده های بیشتری دارد اما منتظر زمان مناسب برای ارائه آنها است و وقتی شهامت صحبت کردن را پیدا می کند، میتواند مشتریان دائمی بیشتری بگیرد.

وقتی شما با کسی که صحبت نمیکند ،صحبت میکنید از مهارتهای گفتاری او تعجب میکنید.

اما همه افراد درونگرا طرد نمیشوند. ایدههای منحصربهفردی که برخی افراد درونگرا دارند، جذابیت و احترام آنها را افزایش میدهند.

 تفریحات افراد درونگرا

نیت شما را اشتباه درک می کنند

وقتی دوست دارید تنها باشید ، برخی از مردم فکر می کنند که شما بی ادب هستید. وقتی در یک مهمانی هستید و میخواهید تنها باشید، مخصوصاً اگر خوشقیافه باشید. همه فکر میکنند شما مغرور هستید. از آنجایی که زیاد صحبت نمیکنید آنها شما را درک نمیکنند.

یکدیگر را درک کنیم و همدیگر را قضاوت نکنیم. افرادی که با شما تفاوت دارند مریض نیستند، آنها منحصربه فرد هستند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد