اونس طلا2302.52
مظنه14,716,000
18 گرم3,397,200
ارزش سکه33,155,148
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,900,000
ربع15,200,000

فال تاروت: یک کارت انتخاب کنید و پیام امروزتان را دریافت کنید

فال تاروت: نگرش مثبت برای شادی و سعادت در زندگی ضروری است. این حالت ذهنی نور، امید و اشتیاق را به زندگیمان می آورد.

فال تاروت: نگرش مثبت برای شادی و سعادت در زندگی ضروری است. این حالت ذهنی نور، امید و اشتیاق را به زندگیمان می آورد. نگرش مثبت داشتن به این معنی نیست که همیشه همه چیز برای شما خوب پیش می رود و هیچ مشکلی در زندگی بوجود نمی آید. اما با نگرش مثبت بعد از شکست دوباره تلاش میکنید.

به سه کارت نگاه کنید و یک کارت را انتخاب کنید . به احساسی که کارت انتخابی به شما می دهد توجه کنید زیرا پیام مهمی برای شما دارد.

کارت شماره یک

صبور باشید، چیزهای خوبی در راه است. این کارت به شما میگوید که زندگی زیباست و سه ویژگی وجود دارد که به تحقق اهداف و رویاهای شما کمک می کند: ثبات، مثبت اندیشی و صبر. هر روز در زندگی هزاران اتفاق میافتد، برخی اتفاقات خوب هستند و برخی دیگر فقط قدرت و میل شما برای پیشرفت را آزمایش میکنند.

به یاد داشته باشید که هر رویدادی که در زندگیتان رخ می دهد شما را برای اتفاقات بعدی آماده می کند . بنابراین، اجازه ندهید شرایط رفتار شما را تغییر دهید، این نگرش و شجاعت شماست که باید شما را به اهدافتان برساند نه ترس هایتان.

صبر و پشتکار داشته باشید. به زودی هر آنچه کاشته اید درو خواهید کرد.

کارت شماره دو

لحظه ای که میخواهید، فرارسیده است . زمان آن است که شاد باشید، اجازه دهید شادی و عشق در دنیای شما ظاهر شود. کائنات همیشه آنچه را که فکر می کنیم لایق آن هستیم به ما می دهد.

یادت باشه چقدر فوق العاده ای! شما لایق بهترین ها در زندگیتان هستید، به زودی همه آرزوهایتان به حقیقت می پیوندد.

کوچکترین تغییر در اعتقادات و نگرشتان جهان شما را متحول میکند، پس آغوش خودتان را باز کنید و اعلام آمادگی کنید . همه چیزهای خوبی را که کائنات می خواهد به شما بدهد، بپذیرید و در زندگی تان جایی برای عشق، خوبی و شکوفایی باز کنید.

کارت شماره سه

به خودتان ایمان داشته باشید. «خودت را باور کن» زیرا ایمان یک نیرویی قدرتمند در طبیعت است.

طبیعی است که گاهی زندگیتان دشوار بشود. اما به یاد داشته باشید که اراده بسیار زیادی دارید همچنین اهداف زیادی دارید که باید تلاش کنید به آنها برسید. انگیزه اصلی شما افرادی هستند که دوستشان دارید. هر جا ایمان، اراده و آرزوی خوشبخت شدن وجود داشته باشد، همیشه معجزه رخ می دهد. بنابراین، اهداف خودتان را با کائنات به اشتراک بگذارید تا بتوانید انگیزه و قدرت کافی برای تبدیل کردن آنها به واقعیت را دریافت کنید.

وقتی می دانید چه می خواهید و چه زمانی آن را می خواهید، همیشه راهی پیدا خواهید کرد که شما را به هدفتان برساند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد